Gość Programmer Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Czy w maxie mozna zmienić normalną wierzchołka poprzez wpisanie nowej warości normalnej ? Chcę w normalnej wierzchołka zapisać pewną informację, ktora potem bedzie odpowiednio interpretowana przez silnik gry.
Hynol Napisano 4 Styczeń 2008 Napisano 4 Styczeń 2008 Można. Nie jest uwzględniane przy renderingu, ale do eksportu jak znalazł. Z poziomu UI służy do tego modyfikator Edit Normals. Ale jeżeli chcesz ujednolicić normalne (pionowo do góry na przykład) albo znormalizować długość to raczej na poziomie eksportera/silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się