Skocz do zawartości

Edycja normalnych


Gość Programmer

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Programmer
Napisano

Czy w maxie mozna zmienić normalną wierzchołka poprzez wpisanie nowej warości normalnej ? Chcę w normalnej wierzchołka zapisać pewną informację, ktora potem bedzie odpowiednio interpretowana przez silnik gry.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Można. Nie jest uwzględniane przy renderingu, ale do eksportu jak znalazł. Z poziomu UI służy do tego modyfikator Edit Normals. Ale jeżeli chcesz ujednolicić normalne (pionowo do góry na przykład) albo znormalizować długość to raczej na poziomie eksportera/silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności