Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć Wam :)

 

Mam pytanko odnośnie maxa, mianowicie mam mesha którego animuję przy pomocy skin+bone, i zastanawiam się czy jakimś sposobem (najlepiej zautomatyzowanym) da sie to przerobić na morphing mesh (wywalić kości i skina, a zostawić animacje na vertexach). Z góry dzięki.

 

Pozdrawiam,

sli.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Raczej się da. Musisz zrobić tyle celów morphingu ile potrzeba do przedstawienia Twojej animacji czyli poustawiaj siatkę obiektu za pomocą kości do odpowiedniej pozycji i po każdym ustawieniu klonuj ją jako kopię. Jak już będziesz miał potrzebne cele to wrzuć wszystko do modyfikatora morpher dodanego do pierwotnej siatki i gotowe.

 

PS: Jak masz gotową animację to po prostu klonuj siatkę w konkretnych klatkach.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności