Napisano 4 Styczeń 200817 l Cześć Wam :) Mam pytanko odnośnie maxa, mianowicie mam mesha którego animuję przy pomocy skin+bone, i zastanawiam się czy jakimś sposobem (najlepiej zautomatyzowanym) da sie to przerobić na morphing mesh (wywalić kości i skina, a zostawić animacje na vertexach). Z góry dzięki. Pozdrawiam, sli.
Napisano 4 Styczeń 200817 l Raczej się da. Musisz zrobić tyle celów morphingu ile potrzeba do przedstawienia Twojej animacji czyli poustawiaj siatkę obiektu za pomocą kości do odpowiedniej pozycji i po każdym ustawieniu klonuj ją jako kopię. Jak już będziesz miał potrzebne cele to wrzuć wszystko do modyfikatora morpher dodanego do pierwotnej siatki i gotowe. PS: Jak masz gotową animację to po prostu klonuj siatkę w konkretnych klatkach. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto