slizgi Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 Cześć Wam :) Mam pytanko odnośnie maxa, mianowicie mam mesha którego animuję przy pomocy skin+bone, i zastanawiam się czy jakimś sposobem (najlepiej zautomatyzowanym) da sie to przerobić na morphing mesh (wywalić kości i skina, a zostawić animacje na vertexach). Z góry dzięki. Pozdrawiam, sli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 4 Styczeń 2008 Share Napisano 4 Styczeń 2008 Raczej się da. Musisz zrobić tyle celów morphingu ile potrzeba do przedstawienia Twojej animacji czyli poustawiaj siatkę obiektu za pomocą kości do odpowiedniej pozycji i po każdym ustawieniu klonuj ją jako kopię. Jak już będziesz miał potrzebne cele to wrzuć wszystko do modyfikatora morpher dodanego do pierwotnej siatki i gotowe. PS: Jak masz gotową animację to po prostu klonuj siatkę w konkretnych klatkach. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CgBartosz Napisano 12 Styczeń 2008 Share Napisano 12 Styczeń 2008 probowales modyfikator pointcache ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 19 Styczeń 2008 Share Napisano 19 Styczeń 2008 Bartosz prawdę Ci powie! :) Pointcache i po krzyku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się