allied Napisano 7 Styczeń 2004 Napisano 7 Styczeń 2004 Jak zrobic efekt wypuklego obiektywu w 3dsmax?
Vogel Napisano 7 Styczeń 2004 Napisano 7 Styczeń 2004 Wymodelowac. Sfera (albo dwie) i Boollean powinno wystarczyc.
pawel Napisano 7 Styczeń 2004 Napisano 7 Styczeń 2004 Vogel, jako ze to jest w Compositing (???) to chyba chodzi o \"rybie oko\"....ale \"co mial autor na mysli\" :)
RenholdeR Napisano 7 Styczeń 2004 Napisano 7 Styczeń 2004 albo zastosuj modyfikator (np. bend) na kamerze:-)
Kris_R Napisano 14 Styczeń 2004 Napisano 14 Styczeń 2004 ale kombinujecie :) faktycznie to co napisał Aleksander jest prawdą. Taki efekt uzyskasz automatycznie a zasymulować go najlepiej tym trickiem z refleksyjną kulą. Szybciej... i jeszcze raz szybciej :) i pliis nie słuchaj głupot o jakichś ogniskowych i bendach.... pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się