Napisano 7 Styczeń 200817 l Witam. Chciałbym uzyskać efekt taki jak czasem można zobaczyć gdy promienie słoneczne "wydobywają" się zza chmur wtedy widać snop światła który sobie pada gdzieś tam - tak wolumetryczne światło - ale jak je zmodyfikować aby były widoczne jaśniejsze i ciemniejsze miejsca tego snopu światła ?? tak jak to jest np. gdy świecą się światła samochodu we mgle... Edit: oto moja scenka testowa - wrzucam do środka różnego rodzaju światła i staram się uzyskać efekt taki żeby przez te dziury wylatywały snopy światła. Problem jest z tym że z żadnym światłem oprócz target spota mi się to nie udało i to w jednym kierunku bo over shot mi tutaj nie działa. Renderuje mentalem i jestem ciekaw czy do tego efektu trzeba powrzucać wszystkie FG GI i inne duperele ? Czytałem inne wątki i mam włączenie cienie adr ray traced... Więc co należy zrobić żeby to cholerstwo działało :D HELP.
Napisano 9 Styczeń 200817 l Autor Nie chce być nachalny :P ale muszę: Czy aby na pewno nikt nie potrafi odpowiedzieć na to (chyba) proste dla pro pytanie ?? Potrzebuje tej wiedzy :D
Napisano 9 Styczeń 200817 l jak to 3d max to F1 ;P hmm no wiesz w sumie to nie wiem o co CI chodzi dokładnie..światło volum. jak odpalić wiesz ,więc może pobaw sie ustawieniami ? edit2: no masz wynik z omni w załączniku.żadne cuda na kiju;P edit3 : pewnie chcesz to zrobić ustawieniami światła,nie tędy droga..kliknij " 8 " i dodaj volume light..wybierz swoje światło i ustaw..bleh ,nast. razem podam tylko F1 i hasło do oblukania. 3msie
Napisano 10 Styczeń 200817 l Bitte sehr http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=64&unfold=exclusive kliknij w serduszko pod avatarem :D Aha, nie napisales jaki renderer, wiec dla scanline'a robisz to co peterr napiszal. Ja dalem link do vray. Reszta nie wiem.
Napisano 10 Styczeń 200817 l Cytat Renderuje mentalem i jestem ciekaw czy do tego efektu trzeba powrzucać wszystkie FG GI i inne duperele ? powiedział :P
Napisano 10 Styczeń 200817 l Autor Dzięki za helpa. Problem jest dalej nie ujarzmiony otóż: przypadkowo robiłem próbne rendery mojej sceny nad którą pracuje odseparowałem część elementów i światło do nowej sceny (nowy plik maxa) i tam się okazało że jakbym się starał to omni które mergnąłem :P nie świeci później sporo prób żeby świeciło i nic... musiałem zrobić nowe dać mu volume light i nagle działa ehh... możliwe że i wtedy miałem jakieś podobne problemy... oto co uzyskałem jak już dodałem voluma i 2 lensy... i ostateczna wersja(testowa): Chociaż dalej jestem Ciekaw jak zrobić takie światło o jaki pisałem na początku może użyje fog'a i pusze przez niego światło..
Napisano 10 Styczeń 200817 l Autor O stary jak Ty na poważnie hmmm czuje się doceniony :D Będzie dziś wieczorem tudzież jutro. kamil.ochel - nie rozumiem o co chodzi :D Ps. i mała zmiana kompozycji.. http://img225.imageshack.us/my.php?image=wolumetrycznetest4oa2.jpg
Napisano 11 Styczeń 200817 l Autor Jak coś to tutek jak tutek ale powstał :D pod tym adresem: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=45988
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto