Jump to content

Oleksiak

Members
  • Content Count

    669
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Oleksiak last won the day on March 14 2012

Oleksiak had the most liked content!

Community Reputation

47 Excellent

About Oleksiak

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Krzeszowice
  1. przewody są modelowane ale na tej rozdziałce tego tak dobrze nie widać.
  2. Dzięki wielkie Panowie ;) siedziałem nad nim dokładnie 14 dni.
  3. aaaa myślałem że chodzi o droida ;) Wgłębienie to geometria a dziurki to disp. Zrobiłem sobie spline'a w PS który szedł równo z tym wgłębieniem a później przygotowałem brusha w PS z odpowiednimi odstępami itp. i użyłem funkcji "stroke path". To chyba tyle. Pozdrawiam.
  4. Dzięki. hmmm wybacz ale nie do końca zrozumiałem o co pytasz :D Akurat na ten projekt miałem wyznaczony termin i nie miałem zbyt dużo czasu na dopieszczenie wszystkiego. jakbyś mógł napisać o jakie szwy Ci chodzi to postaram się pomóc :P Pozdrawiam
  5. Hey Ostatnio zrobiłem takiego droida. Bazowałem na koncepcie Joe Peterson. Więcej ujęć tutaj: http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/3ds%20max/Droid/ Niedługo wrzucę też 360... Pozdrawiam.
  6. eXPlosiV - może i ostatnie Twoje prace uważałem za zbyt szybko skończone tak ta wymiata na starcie. Możesz napisać coś więcej o materiale tego dzbanka/konewki :P czy co to tam jest? Co do elementów które mi nie pasują to wosk bo chyba nie ma tam sss, ciecz w szklance - zbyt jasne jak dla mnie i czaszka ma dziwny materiał. Sznurek który wiąże tą kartkę jest zbyt płaski chyba. - pewnie to tylko diffuse :P Plasti - Id pass ? Nie wiem czy dobrze rozumiem ale do pomocy w wydzielaniu sobie obiektów w PS używaj takiego pass'a który może przyjmować różne wartości dla pikseli a nie jak w przypadku ID gdzie masz wartości całkowite bo wtedy AA nie może mieć miejsca między kolorami. Ja używam vray wirecolor. Aaaa i wesołych wszystkim
  7. Dwa nowe ujęcia: Zbliżenie zrobione dość szybko bardziej jako test. DOF maxowy. Interesuje mnie co o tym myślicie zwłaszcza o tym zbliżeniu bo to moje pierwsze i nie wiem czy kadr dobry itp. Pozdrawiam. PS. Ostani na noc: high res: http://img833.imageshack.us/img833/7048/ujecia3duzy2.png
  8. Dzięki za wskazówki SWRSC. Area mam zawsze włączony i jednak zrobiłem w 2x większej rozdziałce i potem skalowanie w dół. Za to bardzo ciekawe rzeczy wyczytałem na temat wyostrzania i mam nadziej że teraz jest lepiej. Dodałem dofa ale nie wiem czy za mały czy za duży... Komentarze mile widziane. a tu High res: http://img844.imageshack.us/img844/2279/ujecie1ver2duze2.png Ps. nie wiem czemu ale ten DOF wydaje mi się fajny w wersji high res ale w malej jest dziwny - mam jakieś zwidy ? Ps2. Freedom Fighter - miałem mały problem z maskami ale chyba już sobie poradziłem. Wrzucam poprawione ujęcia. Nie ma już tego glow'a z dofa. Pozdrawiam.
  9. SWRSC - dobre gówn* ;] jak to mawiają na dzielni :P Po takich pracach aż się głupio pokazywać... Pracuje nad czymś takim (zanim zobaczyłem jak wiele razy ten fotel był tu klepany to postanowiłem go wymodelować może popełniłem swego rodzaju zbrodnie nie wiem :P) Obecnie chce jeszcze doszlifować to ujęcie a przede wszystkim poprawić AA bo coś siadło miejscami ;/ i poprawię skórę. Później jeszcze z dwa inne tego typu i chociaż jedno ujęcie z bliska. komentarze i opinie mile widziane. PS. Zastanawiam się czy wystarczy wyrenderować to w 2x większej rozdzialce żeby problem zniknął oraz to jak wiele trace gdy tego nie robię... Czy moje poprzednie prace zyskałyby na czymś gdyby i w ich wypadku tak zrobić i czy zawsze tak robić ? :D Pozdrawiam.
  10. Niesamowite Stary :D Kawał dobrej roboty. Jak malowałeś ogniwa ? zmapowałeś je , zrobiłeś kilka wersji text... czy to proceduralny brud ? Pozdrawiam.
  11. eXPlosiV - wybacz ale nie podzielam entuzjazmu ola-f. Jak dla mnie sofa wygląda strasznie. Mógłbyś pokazać referki bo jestem ciekaw czy w rzeczywistości też wygląda tak niewygodnie. Szabla wygląda ciekawe ale czemu tak mało włosów dałeś temu dywanikowi/poduszce ? Co do fotelu właśnie renderuje mi się na kompie :P i u Ciebie w wielu miejscach proporcje leżą. plasti - spoko render ale myślę że warto zrobić coś z tilingiem tekstury na schodach i kolumnach. Wajper spoko :P tylko co to za zacieki na szybie ? artur03 - mi się podoba. Jedynie poprawiłbym materiał skóry bo zbyt ziarnisty oraz dodał AO w miejscu gdzie stykają się obiekty z dywanem bo u mnie wygląda to tak jakby lewitowały zwłaszcza lewa nóżka od fotela. Nadałbym również grubość dywanowi bo wydaje się płaski.
  12. pierwsze ujęcie - umywalka to biała plama Panie :D Ja dałbym mocniejsze odbicia na szkle w kabinie ale tak delikatnie. Od lewego dolnego rogu wystaje Ci coś białego nie wiadomo co to :) drugie ujęcie - znów umywalka to biała plama i odbicia na kabinie. trzecie ujęcie - motyw z lustrem wydaje mi się niewypałem :P Efekt który jest w lustrze choć może i poprawny to dla mnie brzydki. Co to za follow jasny od sufity w stronę podłogi na ścianie ? Lampki nad lustrem chyba zbyt czarne. Poza tym reszta jest dla mnie na plus i przyjemnie to wygląda. Pozdrawiam.
  13. o właśnie ! Z przyjemnością zerknę ;) Nawet na dwa cropy ;D
  14. układanie desek mnie rozwaliło, super sprawa. Co do przetarć mogłeś spróbować dać zamiast białego albo ciemnego koloru tą samą mapę drewna tylko z color corection i tam się pobawić saturacja itp. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy