Napisano 8 Styczeń 200817 l Powiedzcie czy mam racje, nie wiem wszystkiego więc mam wątpliwość. http://img516.imageshack.us/img516/9318/jpgmq7.jpg - mi wyszło coś takiego, daleko do pierwowzoru.... http://img441.imageshack.us/img441/8520/69dyzurny200012dz3.jpg - czy to tak zostały porobione smooth grupy? http://img441.imageshack.us/img441/8520/69dyzurny200012dz3.jpg - tu screen bez bazgrołów. Mój render kamienia jest bez smooth groups i ma troszkę inna siatkę, ale to raczej nie powinno przeszkodzić w zauważeniu różnic. Modeluje w max'ie 9
Napisano 8 Styczeń 200817 l Powiedzcie czy mam racje, nie wiem wszystkiego więc mam wątpliwość. ale w czym masz racje? o co chodzi? to ze te kamienie sie roznia to widac, ale co w zwiazku z tym ?
Napisano 8 Styczeń 200817 l Autor Mam na myśli to, czy mam racje z owymi smooth grupami, czy one został tutaj użyte ( screen z KL )
Napisano 8 Styczeń 200817 l no to jest dosc proste, tam gdzie 2 sąsiednie polygony mają tą samą smoothing group, jest "miękkie przejscie" między nimi, tam gdzie mają różne , jest przejscie twarde, nie ma znaczenia jakie to numery są. popatrz sobie gdzie na tym kamieniu przejscie jest łagodne, a gdzie nie i po problemie. (a i tak na marginesie, polygon moze miec kilka/kilkanascie smoothing group na sobie równoczesnie), to samo co ty pokazales mozna zrobic 3 grupami (zadanie z teorii grafów, o kolorowaniu mapy za pomocą iluś tam kolorów, chociaz to akurat kwestia akedmicka nieco)
Napisano 8 Styczeń 200817 l Autor Loki wiem o tym ^^ po prostu myślałem, że to jest co innego, ale nic. Dzięki za pomoc. A jak już o smooth grupach mowa, można jakoś zrobić tak ,że po zaznaczeniu polygona od razu przypisze się przy nim odpowiednia grupa?