Skocz do zawartości

Kamień


_Arti_

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzcie czy mam racje, nie wiem wszystkiego więc mam wątpliwość.

 

http://img516.imageshack.us/img516/9318/jpgmq7.jpg - mi wyszło coś takiego, daleko do pierwowzoru....

 

http://img441.imageshack.us/img441/8520/69dyzurny200012dz3.jpg - czy to tak zostały porobione smooth grupy?

 

http://img441.imageshack.us/img441/8520/69dyzurny200012dz3.jpg - tu screen bez bazgrołów.

 

Mój render kamienia jest bez smooth groups i ma troszkę inna siatkę, ale to raczej nie powinno przeszkodzić w zauważeniu różnic.

 

Modeluje w max'ie 9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

no to jest dosc proste, tam gdzie 2 sąsiednie polygony mają tą samą smoothing group, jest "miękkie przejscie" między nimi, tam gdzie mają różne , jest przejscie twarde, nie ma znaczenia jakie to numery są. popatrz sobie gdzie na tym kamieniu przejscie jest łagodne, a gdzie nie i po problemie.

 

 

 

(a i tak na marginesie, polygon moze miec kilka/kilkanascie smoothing group na sobie równoczesnie), to samo co ty pokazales mozna zrobic 3 grupami (zadanie z teorii grafów, o kolorowaniu mapy za pomocą iluś tam kolorów, chociaz to akurat kwestia akedmicka nieco)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki wiem o tym ^^ po prostu myślałem, że to jest co innego, ale nic. Dzięki za pomoc. A jak już o smooth grupach mowa, można jakoś zrobić tak ,że po zaznaczeniu polygona od razu przypisze się przy nim odpowiednia grupa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności