Napisano 8 Styczeń 200817 l Witajcie, jak zrobic ładne odbica w szkle, nie koneicznie sgodna zprawdą. Chce dac jakies zdjecie jako odbicie. Jak uzyskać efekt transparentnosci i łądnego refleksu. To co by naprawde sie odbijalo nie da dobrego efektu wiec chce jakos podciągnąć ten efekt PozdrawiaM!
Napisano 8 Styczeń 200817 l wrzuc sobie w slot "overrite max reflection / refraction" (w rendereze, nie w material edytorze) mapę hdri i kombinuj z jej multiplayerem (ale z multiplayerem mapy [tym razem w material edytorze], a nie multiplayerem tego slota w którym tą mape wrzuciłes, bo ten ostatnio dziala tylko jesli nie uzwasz mapy , a sam kolor z tego boxa obok). nie wiem czy sie wystarczająco jasno wyraziłem Zawsze też mozna dać jakis plane z jakims materialem który chcesz zeby sie odbijal w szkle naprzeciwko tego szkła i odznaczyc mu w Object Properties wszystko poza "Renderable" i "cast reflections itp" moze obrazek bedzie bardziej czytelny (hehe w końcu obraz wart 1000 słów) nie mam pojęcia czy to najlepsza metoda (nawet nie wiem czy poprawna, ale ja tak czasem robię)
Napisano 8 Styczeń 200817 l Loki: każda metoda jest poprawna jeśli daje dobry efekt ;) generalnie istnieją trzy sposoby, dwa z nich wyjaśnił Loki. trzeci to wsadzenie mapy HDRI bezpośrednio do materiału, co daje czasami (niestety nie zawsze) bardzo dobry efekt. możesz też wyrenderować pass z odbiciami osobno i zmiksować to postprodukcji. Pozdrawiam
Napisano 8 Styczeń 200817 l o widzisz tweety, tego ostatniego nigdy nie próbowałem - dałbym ci punkt reputacji, ale i tak juz masz za dużo :)
Napisano 9 Styczeń 200817 l Autor OK. Narazi ebuduje model. Jak skończ, podziele sie testami. Dzięki!! Hdri niestety do tej pory nieostre wychodziło mi.. Tweety czy HDRI dac do jakiego slotu w mat editorze? Reflection?
Napisano 9 Styczeń 200817 l który daje się w envirnoment w vraymtl albo reflection w stadard material :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto