Ramsez Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 No więc tak najpierw powtórzę to co napisałem w wątku fire contest: Mam problemik z fumem (wersja 1.0a), mianowicie rzuca mi komunikat, że aplikacja przekroczyła limit dostępnej pamięci czy coś podobnego ( aplication has run out of memory...). Zrobiłem 4x super spray z ustawieniem user rate 150. W ustawieniach fuma pisało ze przygotowanie tego będzie potrzebowało ok 1300+MB ramu. Mam 4GB (win xp 32 bit wiec wykrywa 3,25GB), kilka razy zdarzyło mi sie ze max podczas renderu wykorzystywał sobie 1,8GB+ a nie mam żadnego switch 3GB. Da się jakoś przydzielić fumowi więcej papu? Edit: nawet jak sprejom dalem 50 w user rate i zmniejszylem intesity fuma to dzieje sie to samo tyle ze prawie pod koniec.. __________________ I jeszcze jedna rzecz: Robie animacje płonący napis+ ognisty deszcz partyclami ( blizzardem) no i zrobiłem jednego fume fx i przypisałem mu obj.src z napisem oraz particle source z blizzardem obydwa active i podczas symulacji i renderu widzę tylko deszcz partycli. Gdzie popełnilem bląd?
Shogun 3D Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 Euch... musze Cię zmartwić; XP 32 bit tylko teoretycznie ma wiecej niz 2 GB ramu. W praktyce ma blokade na 2GB. Można to obejsc i podrasowac do 3GB kosztem obniżenia stabilnosci systemu, ale na wiecej nie licz. Dopiero system 64 bit łyka ramu ile mu dasz. Co do drugiego: sprawdź czy aby na pewno przypisałeś fume'owi obj src, czy tylko obiektowi obj source przypisałeś napis.
Ramsez Napisano 8 Styczeń 2008 Autor Napisano 8 Styczeń 2008 Euch... musze Cię zmartwić; XP 32 bit tylko teoretycznie ma wiecej niz 2 GB ramu. W praktyce ma blokade na 2GB. Można to obejsc i podrasowac do 3GB kosztem obniżenia stabilnosci systemu, ale na wiecej nie licz. Dopiero system 64 bit łyka ramu ile mu dasz. Ok ale moje symulacje zawsze zatrzymują sie przy zużyciu ok 1,4GB RAM. Z tego co poczytalem w wątku fire contest to znasz sie na fume wiec może pomożesz z pozostałymi pytaniami? EDIT: Tak do obj. source przypisalem text oraz do fuma obj source.
Shogun 3D Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Spróbuj zrobić to niezaleznie: stwórz dwa symulatory (siatki) fume'a. Albo sprawdź, czy napis płonie gdy nie ma blizarda. Zawsze możesz wyrenderować to do kanałów i w postprodukcji połączyć.
Ramsez Napisano 9 Styczeń 2008 Autor Napisano 9 Styczeń 2008 Spróbuj zrobić to niezaleznie: stwórz dwa symulatory (siatki) fume'a. Albo sprawdź, czy napis płonie gdy nie ma blizarda. Zawsze możesz wyrenderować to do kanałów i w postprodukcji połączyć. Dzięki juz wiem co było problemem, w temperaturę i fuel dałem mapy noise które miały być animowane i jak to wyrzuciłem to wszystko zaczęło grac. Znasz może jakieś dobre płatne tutki do fuma?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się