Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 4,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy obiekt jest już zunwrapowany?

 

Ogólnie wings się nie nadaje do tekstur, da się ale jest to dość mozolne.

Polecam zastanowienie się nad innym programem w celu teksturowania. Wings jest modelerem, i jedynie w tym jest dobry.

Napisano
  • Autor

no ale miecz już jest zrobiony!! i miecz ten będzie wrzucony do gry i musi on jakoś wyglądać......jest jakiś sposób w miare prosty i przystępny??

Napisano

Żeby zrobić unwrap, trzeba pod face mode wybrać wszystkie facy, kliknąć UV Mapping, potem zamarkować seamy (edges for cut) albo charty (regiony które mają zostać razem), potem kliknąć continue => unfolding, potem w nowym okienku jeszcze można sobie poustawiać UV jakos dogodniej.

 

Żeby nadać mapkę, w normalnym okienku wstawiasz image plane, kasujesz obiekt image plane, klikasz miecz, face mode, wybierasz wszystkie facy, prawa mysz => material => image. Na mieczu powinien się teraz pojawić materiał.

 

Żeby mieć lepszą kontrolę nad bałaganem który się przy tym robi, warto włączyć Window => Outliner.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.