Gość Bad Moon Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Mam ptanie; jest jakiś sposób na zaznaczenie alphą bądź wyextrudowanie symetrycznych kształtów coś jak edge ring. Mniej więcej jak na obrazku ponizej:
Łukasz Jaskólski Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 no jesli ma to byc tak jak tutaj: to zrobilem tak: tools/cylinder make polymesh3d zaznacz ctrl+shift pierscien by schowac wszystko co niezaznaczone tool/deformation/size (x y) tool/geometry/edgeloop ctrl+shift click outside to unhide
Gość Bad Moon Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Ok. A teraz kwestia samego zaznaczania - co jeśli ring nie jest równy> Chodzi mi o to, czy da się jakoś automatycznie zaznaczać ringi?
Łukasz Jaskólski Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 namaluj maske na tym nierownym ringu i w tools/masking nasnij "hide pt" zeby zapamietac zaznaczenie mozesz je zdefinowac jako polygrupe -tools/polygrups/group visible
Gość Bad Moon Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Właściwie to wszystko działa jak trzeba, ale z malowaniem tej alphy na zagęszczonej siatce to troche hardcore: Da się może korygować (to co mam na screenie 2) ukrywając np face'y. Masz może ewentualnie jakieś rady odnosnie rysowania takich precyzyjnych alph?
Łukasz Jaskólski Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 zeby dokladniej malowac alfa zmien focal shift pedzla na -100 , najpierw zamaluj obszar nieco wiekszy niz potrzeba i wymazuj alt+ctrl i wyostrzaj maske -tools/masking/sharpenmask a tak na marginesie to lepiej takie rzeczy robic w jakims programie do polymodelingu bo zb jest troche
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się