Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Bad Moon

Edge/polygon ring w zbrushu?

Recommended Posts

Guest Bad Moon

Mam ptanie; jest jakiś sposób na zaznaczenie alphą bądź wyextrudowanie symetrycznych kształtów coś jak edge ring. Mniej więcej jak na obrazku ponizej:

 

ringkv2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jesli ma to byc tak jak tutaj:

i1502634_edgeloop.jpg

to zrobilem tak:

tools/cylinder

make polymesh3d

zaznacz ctrl+shift pierscien by schowac wszystko co niezaznaczone

tool/deformation/size (x y)

tool/geometry/edgeloop

ctrl+shift click outside to unhide

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bad Moon

Ok. A teraz kwestia samego zaznaczania - co jeśli ring nie jest równy> Chodzi mi o to, czy da się jakoś automatycznie zaznaczać ringi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bad Moon

Właściwie to wszystko działa jak trzeba, ale z malowaniem tej alphy na zagęszczonej siatce to troche hardcore:

 

alphaom8.jpg

 

Da się może korygować (to co mam na screenie 2) ukrywając np face'y. Masz może ewentualnie jakieś rady odnosnie rysowania takich precyzyjnych alph?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeby dokladniej malowac alfa zmien focal shift pedzla na -100 , najpierw zamaluj obszar nieco wiekszy niz potrzeba i wymazuj alt+ctrl i wyostrzaj maske -tools/masking/sharpenmask

 

rhinoje4.gif

a tak na marginesie to lepiej takie rzeczy robic w jakims programie do polymodelingu bo zb jest troche

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bad Moon

Wielkie dzięki, bardzo mi pomogłeś

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy