Skocz do zawartości

rozciagniete shadery :/


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. niedawno zabralem sie za nauke maxa wiec jeszcze duzo do nauki :)

w kazdym razie mam problem widoczny na zalaczonym renderze : 3 box'y z tym samym shaderem. o ile 2 z przodu wygladaja dobrze to ten z tylu (najwiekszy box) niemilosiernie rozciaga trawe (displace). jak moge sprawic aby na kazdym modelu niezaleznie od jego rozmiarow trawa wygladala identycznie ? prosze o pomoc

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

musisz uzyc mapowania

znajdziesz je w zakladce modify

pozatym zajzyj do helpa pod F1 i tutkow

 

Sahe

Napisano

ok.. dzieki za pomoc.. wszystko niezle ale dalejj nie moge sie polapac... chodzi o wysokosc trawy.. caly czas jest zalezna od wielkosci obiektu. czym wieksze pudelko tym wyzsza trawa... a ja chce niezaleznie od rozmiaru obiektu miec trawe tej samej wysokosci :/

Napisano

A jakiego renderera używasz? W mental rayu to się ustawia określoną wysokość minimalną i maksymalną dla dispa i wtedy jest na wszystkich obiektach równo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności