Gość Mage Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Witam. niedawno zabralem sie za nauke maxa wiec jeszcze duzo do nauki :) w kazdym razie mam problem widoczny na zalaczonym renderze : 3 box'y z tym samym shaderem. o ile 2 z przodu wygladaja dobrze to ten z tylu (najwiekszy box) niemilosiernie rozciaga trawe (displace). jak moge sprawic aby na kazdym modelu niezaleznie od jego rozmiarow trawa wygladala identycznie ? prosze o pomoc
Gość Sahe Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 musisz uzyc mapowania znajdziesz je w zakladce modify pozatym zajzyj do helpa pod F1 i tutkow Sahe
Shalivan Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 http://www.waylon-art.com/uvw_tutorial/uvwtut_01.html
Gość Mage Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 ok.. dzieki za pomoc.. wszystko niezle ale dalejj nie moge sie polapac... chodzi o wysokosc trawy.. caly czas jest zalezna od wielkosci obiektu. czym wieksze pudelko tym wyzsza trawa... a ja chce niezaleznie od rozmiaru obiektu miec trawe tej samej wysokosci :/
Tomala Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 A jakiego renderera używasz? W mental rayu to się ustawia określoną wysokość minimalną i maksymalną dla dispa i wtedy jest na wszystkich obiektach równo.
Georgas Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 zmień temat na rozciągnięte textury a nie shadery :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się