Napisano 12 Styczeń 200817 l Witam. niedawno zabralem sie za nauke maxa wiec jeszcze duzo do nauki :) w kazdym razie mam problem widoczny na zalaczonym renderze : 3 box'y z tym samym shaderem. o ile 2 z przodu wygladaja dobrze to ten z tylu (najwiekszy box) niemilosiernie rozciaga trawe (displace). jak moge sprawic aby na kazdym modelu niezaleznie od jego rozmiarow trawa wygladala identycznie ? prosze o pomoc
Napisano 12 Styczeń 200817 l musisz uzyc mapowania znajdziesz je w zakladce modify pozatym zajzyj do helpa pod F1 i tutkow Sahe
Napisano 12 Styczeń 200817 l ok.. dzieki za pomoc.. wszystko niezle ale dalejj nie moge sie polapac... chodzi o wysokosc trawy.. caly czas jest zalezna od wielkosci obiektu. czym wieksze pudelko tym wyzsza trawa... a ja chce niezaleznie od rozmiaru obiektu miec trawe tej samej wysokosci :/
Napisano 12 Styczeń 200817 l A jakiego renderera używasz? W mental rayu to się ustawia określoną wysokość minimalną i maksymalną dla dispa i wtedy jest na wszystkich obiektach równo.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto