czernislaw Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Metaliczny słup, a w nim obija sie animacja przejeżdzających samochodów - jak to zrobić? Można zrobić mapę HDRI z animacji? Proszę o pomoc. Jeżeli jest to jakieś skomplikowane, TO CZY KTOS BY SIE PODJĄŁ TEGO W RAMACH ZLECENIA?
SYmek Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Możesz precyzyjniej napisać, jaki efekt chcesz osiągnąć? Bo nie rozumiem, z czym masz problem. Które elementy Twojej sceny są 3d a które nie? - odbicia mogą być generowane w trybie raytrace - reagują na otoczenie automatycznie, więc się także animują o ile otoczenie się porusza. - mogą być również mapowane z enviromental maps (np. w formacie HDRI), i wtedy również mogą się animować, o ile wygenerujesz sekwencję zamiast pojedynczej mapy. HDRI to po prostu 32bitowy format pliku, taki jak każdy inny, więc odpowiedź na Twoje pytanie jest pozytywna. Tak możesz wygenerować HDRI z animacji, zapisując animację po prostu w 32bitowym formacie plików.... chyba że.... ... masz na myśli, że samochody są nagrane kamerą i chciałbyś to mapować na słup, który jest w 3d. To również jest wykonalne, chociaż nie będziesz mieć prawdziwego HDR. Możesz jednak podbić sztucznie zakres kolorów w postprodukcji (osobiście zrobiłbym odwrotnie - tzn mapował wersję low-range, zapisał reflections w oddzielnym passie i "naciągał" kolory w kompozycji. Większa kontrola. Ale to gdybania, bo ja chyba nie rozumiem, co chcesz osiągnąć. pozdr., skk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się