Napisano 14 Styczeń 200817 l Metaliczny słup, a w nim obija sie animacja przejeżdzających samochodów - jak to zrobić? Można zrobić mapę HDRI z animacji? Proszę o pomoc. Jeżeli jest to jakieś skomplikowane, TO CZY KTOS BY SIE PODJĄŁ TEGO W RAMACH ZLECENIA?
Napisano 14 Styczeń 200817 l Możesz precyzyjniej napisać, jaki efekt chcesz osiągnąć? Bo nie rozumiem, z czym masz problem. Które elementy Twojej sceny są 3d a które nie? - odbicia mogą być generowane w trybie raytrace - reagują na otoczenie automatycznie, więc się także animują o ile otoczenie się porusza. - mogą być również mapowane z enviromental maps (np. w formacie HDRI), i wtedy również mogą się animować, o ile wygenerujesz sekwencję zamiast pojedynczej mapy. HDRI to po prostu 32bitowy format pliku, taki jak każdy inny, więc odpowiedź na Twoje pytanie jest pozytywna. Tak możesz wygenerować HDRI z animacji, zapisując animację po prostu w 32bitowym formacie plików.... chyba że.... ... masz na myśli, że samochody są nagrane kamerą i chciałbyś to mapować na słup, który jest w 3d. To również jest wykonalne, chociaż nie będziesz mieć prawdziwego HDR. Możesz jednak podbić sztucznie zakres kolorów w postprodukcji (osobiście zrobiłbym odwrotnie - tzn mapował wersję low-range, zapisał reflections w oddzielnym passie i "naciągał" kolory w kompozycji. Większa kontrola. Ale to gdybania, bo ja chyba nie rozumiem, co chcesz osiągnąć. pozdr., skk.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto