Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

SiemankO !

W związku z tym, że jestem raczej początkujący, mam do Was pytanie. Co zrobić, by po połączeniu boxów w 1 Edit Poly i nadaniu na niego MeshSmooth był wygładzony normalnie, a nie jak w tym przypadku:

zzal3.th.jpg

W tym przypadku mam ustawione:

Iteration = 4

Smooth = 1.00

A jak Iterations zmienię na 1, to wiadomo - jest jeszcze gorzej... Czy możecie jakoś pomóc albo wytłumaczyć mi jak to naprawić (jako noobowi :D) ?

 

PS.To jest mój 1 modelling z użyciem bitmapy jako tła, więc nie zwracajcie uwagi na skill :D

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Weldowałeś ze sobą wierzchołki tych boxów??? Bo widzę że chyba nie. Wyraźnie widać że chyba są 3-4 boxy. Połącz wierzchołki ze sobą

Napisano

Iteration na 4 to lekka przesada imo a co do tych błędów to tak samo jak kolega wyżej już napisał ....

Napisano

ja Iteration ustawiam na 2 max 3 bo wyżej to komp się tnie i nie ma roboty

 

Aby Weldować wierzchołki czyli je połączyć musisz wejść w edycję wierzchołków i zaznaczyć dwa które chcesz połączyć ze sobą a następnie użyć opcji Weld.

 

Proponował bym ci bardziej wygładzić te elementy na które masz nałożoną teksturę drewna poprzez funkcję:chamfer (zaznacz wcześniej wszystkie boki), a następnie w oknie: chamfer edges pobaw się z ilością segmentów i z chamfer amount. Interations ustaw na 3 i zaznacz zaraz nad nim funkcję: Use NURBS Subdivision (jeszcze lepiej wygładzi tobie krawędzie)

 

Ale się rozpisałem. Mam nadzieję że nie zanudzam.

 

Myślę że pomogłem. Jeśli tak to daj repa. Pozdro,

Napisano
  • Autor

Dziex Wam :D Postaram się jakiś użytek z rad zrobić. A jak skończę to Wam pokazę Wipa xPP

EDIT:

No i oczywiście repa daję xP

Napisano
  • Autor

No, jestem nawet zadowolony z weldowania na tym modelu :] Tylko druga strona coś nie bardzo wyszła... Postaram się to poprawić tak jak tylko będę mógł. A oto i rendery:

m14renderrn2.th.jpgm14render2zp9.th.jpg

To będzie gdzieś z 45%, jeszcze muszę trochę detale dopracować. A - to mój 1 projekt poly modellingu xP

Napisano

Próbowałeś chamferować to??? Krawędzie będą bardziej gładkie bo moim zdaniem powinny być jeszcze troszkę, ale to jest twój model i ty decydujesz. Pozdro

Napisano
  • Autor

Tak, chamferowałem. Tyle że jest na pewno niedokładnie, bo po weldowaniu i tworzeniu poly przez Create strasznie dużo tworzy się krawędzi i trudno się zaznacza. Coś wymyślę, anyway - thx za pomoc i za wszystkie rady jeszcze raz :D

Napisano
Tak, chamferowałem. Tyle że jest na pewno niedokładnie, bo po weldowaniu i tworzeniu poly przez Create strasznie dużo tworzy się krawędzi i trudno się zaznacza. Coś wymyślę, anyway - thx za pomoc i za wszystkie rady jeszcze raz :D

 

Jak by co to pisz jak ci pomóc. Pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności