Napisano 19 Styczeń 200817 l SiemankO ! W związku z tym, że jestem raczej początkujący, mam do Was pytanie. Co zrobić, by po połączeniu boxów w 1 Edit Poly i nadaniu na niego MeshSmooth był wygładzony normalnie, a nie jak w tym przypadku: W tym przypadku mam ustawione: Iteration = 4 Smooth = 1.00 A jak Iterations zmienię na 1, to wiadomo - jest jeszcze gorzej... Czy możecie jakoś pomóc albo wytłumaczyć mi jak to naprawić (jako noobowi :D) ? PS.To jest mój 1 modelling z użyciem bitmapy jako tła, więc nie zwracajcie uwagi na skill :D
Napisano 19 Styczeń 200817 l Weldowałeś ze sobą wierzchołki tych boxów??? Bo widzę że chyba nie. Wyraźnie widać że chyba są 3-4 boxy. Połącz wierzchołki ze sobą
Napisano 19 Styczeń 200817 l Iteration na 4 to lekka przesada imo a co do tych błędów to tak samo jak kolega wyżej już napisał ....
Napisano 19 Styczeń 200817 l ja Iteration ustawiam na 2 max 3 bo wyżej to komp się tnie i nie ma roboty Aby Weldować wierzchołki czyli je połączyć musisz wejść w edycję wierzchołków i zaznaczyć dwa które chcesz połączyć ze sobą a następnie użyć opcji Weld. Proponował bym ci bardziej wygładzić te elementy na które masz nałożoną teksturę drewna poprzez funkcję:chamfer (zaznacz wcześniej wszystkie boki), a następnie w oknie: chamfer edges pobaw się z ilością segmentów i z chamfer amount. Interations ustaw na 3 i zaznacz zaraz nad nim funkcję: Use NURBS Subdivision (jeszcze lepiej wygładzi tobie krawędzie) Ale się rozpisałem. Mam nadzieję że nie zanudzam. Myślę że pomogłem. Jeśli tak to daj repa. Pozdro,
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor Dziex Wam :D Postaram się jakiś użytek z rad zrobić. A jak skończę to Wam pokazę Wipa xPP EDIT: No i oczywiście repa daję xP
Napisano 19 Styczeń 200817 l Autor No, jestem nawet zadowolony z weldowania na tym modelu :] Tylko druga strona coś nie bardzo wyszła... Postaram się to poprawić tak jak tylko będę mógł. A oto i rendery: To będzie gdzieś z 45%, jeszcze muszę trochę detale dopracować. A - to mój 1 projekt poly modellingu xP
Napisano 20 Styczeń 200817 l Próbowałeś chamferować to??? Krawędzie będą bardziej gładkie bo moim zdaniem powinny być jeszcze troszkę, ale to jest twój model i ty decydujesz. Pozdro
Napisano 20 Styczeń 200817 l Autor Tak, chamferowałem. Tyle że jest na pewno niedokładnie, bo po weldowaniu i tworzeniu poly przez Create strasznie dużo tworzy się krawędzi i trudno się zaznacza. Coś wymyślę, anyway - thx za pomoc i za wszystkie rady jeszcze raz :D
Napisano 20 Styczeń 200817 l Tak, chamferowałem. Tyle że jest na pewno niedokładnie, bo po weldowaniu i tworzeniu poly przez Create strasznie dużo tworzy się krawędzi i trudno się zaznacza. Coś wymyślę, anyway - thx za pomoc i za wszystkie rady jeszcze raz :D Jak by co to pisz jak ci pomóc. Pozdro