Skocz do zawartości

kollasus

Members
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Jaworzno

kollasus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. kollasus

    speed painting

    Jak zwykle klasa, ppl ;) Ja powracam do tabletu po krótkiej przerwie i ćwiczę dalej.
  2. No w końcu jakiś comment i pierwsze rady ;) Namiot był "dorabiany", stwierdziłem, że pusto było na dole i może dlatego tak dziwinie wygląda. Na przyszłość postaram się jakoś dostosować do spostrzeżeń. Any1 else ?
  3. Nie wiem, czy zasłużyłem na teczke, bo jestem raczej początkujący (nie bijcie :D ałaaaa xD), ale zaryzykowałem... Mam kilka prac wcześniejszych, ale zacznę od tych dwóch, bo chyba jak dotąd najlepiej mi wyszły. Cienie leżą, wiem, ćwiczę je powoli. Reszta taka... No nie wiem. Już do waszej oceny, aczkolwiek ostrzegam, że nie jestem na miarę OmeN'a czy Leszka_Lenia :D Ostatnia jest ta ostatnia... xD Dajcie jakieś rady, czy idę w dobrym kierunku. Bardzo mi się to przyda :D A - tutaj dzięki dla Ozona, który chętnie pomaga i doradza w prackach oraz Regnara, za jego ciężki wkład w nauczenie mnie (oraz Ozona zresztą) czegokolwiek ;)
  4. kollasus

    speed painting

    leszek_lenia: fajny portrecik ;) jakby tak zblendować jeszcze kolory na ramionach i górnej klatce... Biutiful i tak jest xD Tutaj kolejne ćwiczenie kolorów i możliwość ręki w DP :] Aha - to jest moja trzecia, robiona na poważnie pracka na tablecie ;) Trawa niedokładna, zrobiona na szybca xP Około 50 minut pracy (nie umiem jeszcze machać takich obrazków w 10 minut xD). Troszkę z referki (ogdzieś z 25% pracki), reszta swoja :] PS. Coś tu ucichło... ^^
  5. kollasus

    speed painting

    $iema ! :] Chciałbym dołączyć do yy... "zabawy", więc wrzucam Wam tutaj mój pierwszy Speed Painting na tablecie, który dostałem wczoraj. Jest to mój pierwszy projekt na tego typu sprzęcie tak w ogóle ^^. Pracka wykonana gdzieś w 25 minut :] Na początek coś łatwego... Bardzo pięknie Wam to tutaj idzie, zobaczymy jak będą wyglądać moje pracki przy waszych :D Devil's Road (aka Jaskinia Diabła xD ?)
  6. Taka gra :D S.T.A.L.K.E.R. Shadows of Chernobyl dokładnie xD A co do renderka, to motyw wyjechany xD Ale coś ze światłem jest nie tak, widać po cieniu, że bardzo taki urwany... Spróbuj poprawić światło, ale jak to nie wiem - nie znam się xP
  7. Ja tam się jeszcze nie bardzo znam na tym wszystkim, ale ja bym trochę wySmoothował góry. Po lewej taka jest, widać jakby 2 vertexy takie ostre... Ogólnie fajne, tylko tak to nierealistycznie wygląda (jak sam powiedziałeś). Model też mógłby być bardziej skomplikowany... No nie wiem, jak dla mnie te góry i trochę za prosty model przeszkadzają. Niech się wypowiedzą profesjonaliści xP
  8. Zgadzam się z przedmówcami. Ładnie idzie... Bierz się za kolejne textury :] EDIT: Dodam może taki cytat... Kto źle skojarzy, to dla niego może być z lekka wulgarny xD Nie besztajcie za to :D "Pięknie pięknie, aż fujara mięknie." © 'Impuls' aka '$alaput' xD
  9. Jak dla mnie, to na razie bardzo ładnie i przejrzyście :] Zarzuć siatką jak możesz :] I czekam(y ?) na więcej detali.
  10. Dobra, dostosuję się do waszych komentów. Tzn. pousuwam całkowicie MS. Ale wygląda... A zresztą sami zobaczycie xP A Piksar - daję Ci .max, jak chcesz to przerób to na własną koncepcję xP http://www.sendspace.com/file/2843cq EDIT: 2 rendery Low-Poly: Front i Tył Siatka Low-Poly: Front i Tył Oceniajcie... Jak dla mnie - porażka i oczywiście lepsze z MS :D Postaram się w najbliższym czasie dodać troszkę detali.
  11. 1.Nie jestem "inny", nie jestem "chory" xP 2.Nie mam tyle kasy xP 3.Lp = ? Tego akurat nie wiem, modeluję od paru miesięcy i to z tutorialami większość (teraz się wziąłem za swoje modele) xP 4.Upy będą. Chyba MeshSmootha wszędzie ustawię na 1 (teraz jest na 3), albo wywalę w ogóle. Ale ostrzegam, że to wygląda gorzej niż Saper w wersji 16bitowej. 5.Mnie się komp nie tnie, jak coś robię z tym modelem. A i renderuje się szybko :D
  12. No, jak mówiłem - siatka jest dość gęsta, więc nie da się jej wyrenderować dokładnie. Dam Wam ze Scanline 2 screeny i z widoku perspective (w PS'ie wymazałem resztę screena xP). A no i oceniajcie to może już pod kątem normalnym, zwykłego modelu, a nie Crysisa. Chyba faktycznie za dużo MeshSmootha tutaj dałem... Ale przynajmniej się nawet jakoś na screenach prezentuje xD Jak coś nie tak z siatką, to postaram się poprawić (1 raz ją renderuję xP).
  13. Się robi xP Trudno będzie złapac jakiś fajny widok z siatką (gesto bardzo xF), ale za moment Wam wstawię.
  14. Siema ! Na bok na razie odłożyłem poly-modelling karabinu M14 i wziąłem się za jakiś swój concept. To prawdopodobnie będzie mój 1 własny ukończony projekt (co oznacza, ze początkujący jestem, ale oczywiście pojęcia znam i parę technik xD). Mam kilka innych skończonych projektów (z 5), ale wszystkie robione z pomocą tutoriala. Mam zamiar po ukończeniu modelowania i otexturowaniu modelu wrzucić go do SandBoxa 2 (dla niekumatych: edytor CryEngine 2 w Crysisie) jako broń naziemna. Oceńcie wy, jako profesjonaliści dotychczasowe prace i dajcie jakieś rady lub pomysły :) Czas modelowania to około 3-4h (jestem początkujący, nie modeluję wieży Eiffla w 20 minut :D), te renderki są w Mental Ray'u. EDIT: Zapomniałem dodać, że to oczywiście nie są textury końcowe :D Są nadane po to, żebyście mogli odróżnić części działa xP Tzn. textury tych kulek chyba tak zostawię, powinno być to tak +- futurystycznie :D
  15. Tak, chamferowałem. Tyle że jest na pewno niedokładnie, bo po weldowaniu i tworzeniu poly przez Create strasznie dużo tworzy się krawędzi i trudno się zaznacza. Coś wymyślę, anyway - thx za pomoc i za wszystkie rady jeszcze raz :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności