Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

SiemankO !

W związku z tym, że jestem raczej początkujący, mam do Was pytanie. Co zrobić, by po połączeniu boxów w 1 Edit Poly i nadaniu na niego MeshSmooth był wygładzony normalnie, a nie jak w tym przypadku:

zzal3.th.jpg

W tym przypadku mam ustawione:

Iteration = 4

Smooth = 1.00

A jak Iterations zmienię na 1, to wiadomo - jest jeszcze gorzej... Czy możecie jakoś pomóc albo wytłumaczyć mi jak to naprawić (jako noobowi :D) ?

 

PS.To jest mój 1 modelling z użyciem bitmapy jako tła, więc nie zwracajcie uwagi na skill :D

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Weldowałeś ze sobą wierzchołki tych boxów??? Bo widzę że chyba nie. Wyraźnie widać że chyba są 3-4 boxy. Połącz wierzchołki ze sobą

Napisano

Iteration na 4 to lekka przesada imo a co do tych błędów to tak samo jak kolega wyżej już napisał ....

Napisano

ja Iteration ustawiam na 2 max 3 bo wyżej to komp się tnie i nie ma roboty

 

Aby Weldować wierzchołki czyli je połączyć musisz wejść w edycję wierzchołków i zaznaczyć dwa które chcesz połączyć ze sobą a następnie użyć opcji Weld.

 

Proponował bym ci bardziej wygładzić te elementy na które masz nałożoną teksturę drewna poprzez funkcję:chamfer (zaznacz wcześniej wszystkie boki), a następnie w oknie: chamfer edges pobaw się z ilością segmentów i z chamfer amount. Interations ustaw na 3 i zaznacz zaraz nad nim funkcję: Use NURBS Subdivision (jeszcze lepiej wygładzi tobie krawędzie)

 

Ale się rozpisałem. Mam nadzieję że nie zanudzam.

 

Myślę że pomogłem. Jeśli tak to daj repa. Pozdro,

Napisano
  • Autor

Dziex Wam :D Postaram się jakiś użytek z rad zrobić. A jak skończę to Wam pokazę Wipa xPP

EDIT:

No i oczywiście repa daję xP

Napisano
  • Autor

No, jestem nawet zadowolony z weldowania na tym modelu :] Tylko druga strona coś nie bardzo wyszła... Postaram się to poprawić tak jak tylko będę mógł. A oto i rendery:

m14renderrn2.th.jpgm14render2zp9.th.jpg

To będzie gdzieś z 45%, jeszcze muszę trochę detale dopracować. A - to mój 1 projekt poly modellingu xP

Napisano

Próbowałeś chamferować to??? Krawędzie będą bardziej gładkie bo moim zdaniem powinny być jeszcze troszkę, ale to jest twój model i ty decydujesz. Pozdro

Napisano
  • Autor

Tak, chamferowałem. Tyle że jest na pewno niedokładnie, bo po weldowaniu i tworzeniu poly przez Create strasznie dużo tworzy się krawędzi i trudno się zaznacza. Coś wymyślę, anyway - thx za pomoc i za wszystkie rady jeszcze raz :D

Napisano
Tak, chamferowałem. Tyle że jest na pewno niedokładnie, bo po weldowaniu i tworzeniu poly przez Create strasznie dużo tworzy się krawędzi i trudno się zaznacza. Coś wymyślę, anyway - thx za pomoc i za wszystkie rady jeszcze raz :D

 

Jak by co to pisz jak ci pomóc. Pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.