kollasus Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 SiemankO ! W związku z tym, że jestem raczej początkujący, mam do Was pytanie. Co zrobić, by po połączeniu boxów w 1 Edit Poly i nadaniu na niego MeshSmooth był wygładzony normalnie, a nie jak w tym przypadku: W tym przypadku mam ustawione: Iteration = 4 Smooth = 1.00 A jak Iterations zmienię na 1, to wiadomo - jest jeszcze gorzej... Czy możecie jakoś pomóc albo wytłumaczyć mi jak to naprawić (jako noobowi :D) ? PS.To jest mój 1 modelling z użyciem bitmapy jako tła, więc nie zwracajcie uwagi na skill :D
szeyker89 Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 Weldowałeś ze sobą wierzchołki tych boxów??? Bo widzę że chyba nie. Wyraźnie widać że chyba są 3-4 boxy. Połącz wierzchołki ze sobą
Poke Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 Iteration na 4 to lekka przesada imo a co do tych błędów to tak samo jak kolega wyżej już napisał ....
szeyker89 Napisano 19 Styczeń 2008 Napisano 19 Styczeń 2008 ja Iteration ustawiam na 2 max 3 bo wyżej to komp się tnie i nie ma roboty Aby Weldować wierzchołki czyli je połączyć musisz wejść w edycję wierzchołków i zaznaczyć dwa które chcesz połączyć ze sobą a następnie użyć opcji Weld. Proponował bym ci bardziej wygładzić te elementy na które masz nałożoną teksturę drewna poprzez funkcję:chamfer (zaznacz wcześniej wszystkie boki), a następnie w oknie: chamfer edges pobaw się z ilością segmentów i z chamfer amount. Interations ustaw na 3 i zaznacz zaraz nad nim funkcję: Use NURBS Subdivision (jeszcze lepiej wygładzi tobie krawędzie) Ale się rozpisałem. Mam nadzieję że nie zanudzam. Myślę że pomogłem. Jeśli tak to daj repa. Pozdro, 1
kollasus Napisano 19 Styczeń 2008 Autor Napisano 19 Styczeń 2008 Dziex Wam :D Postaram się jakiś użytek z rad zrobić. A jak skończę to Wam pokazę Wipa xPP EDIT: No i oczywiście repa daję xP
kollasus Napisano 19 Styczeń 2008 Autor Napisano 19 Styczeń 2008 No, jestem nawet zadowolony z weldowania na tym modelu :] Tylko druga strona coś nie bardzo wyszła... Postaram się to poprawić tak jak tylko będę mógł. A oto i rendery: To będzie gdzieś z 45%, jeszcze muszę trochę detale dopracować. A - to mój 1 projekt poly modellingu xP
szeyker89 Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Próbowałeś chamferować to??? Krawędzie będą bardziej gładkie bo moim zdaniem powinny być jeszcze troszkę, ale to jest twój model i ty decydujesz. Pozdro
kollasus Napisano 20 Styczeń 2008 Autor Napisano 20 Styczeń 2008 Tak, chamferowałem. Tyle że jest na pewno niedokładnie, bo po weldowaniu i tworzeniu poly przez Create strasznie dużo tworzy się krawędzi i trudno się zaznacza. Coś wymyślę, anyway - thx za pomoc i za wszystkie rady jeszcze raz :D
szeyker89 Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Tak, chamferowałem. Tyle że jest na pewno niedokładnie, bo po weldowaniu i tworzeniu poly przez Create strasznie dużo tworzy się krawędzi i trudno się zaznacza. Coś wymyślę, anyway - thx za pomoc i za wszystkie rady jeszcze raz :D Jak by co to pisz jak ci pomóc. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi