Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ukończyłem właśnie prace i postanowiłem ją dać tutaj do oceny ...nie rzucajcie błotem dopiero raczkuję w robieniu jakiś większych scenek

ogółem to maxem się bawię jakiś czas, ale ostatnio zacząłem robić to jakoś bardziej sensowniej :)

Prosiłbym o jakieś drobne wskazówki porady etc.

Modele wszystkie moje , mapy większośc niestety standardowe...pluszowy miś dzięki wtyczce hairfx, oświetlenie v-ray

Mam nadzieje, że się podoba :)

nocnastrazv06il7.th.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podoba się :) Fajny pomysł.

 

A teraz coś z natury czysto technicznej.

1) Pluszowy wygląda jakby tam wcale futra nie było, a jeśli już to ta sierść jego brudna i wytarmoszona.

2) Materiał stolika matowy, z surowego " starego " drewna, powtarzający się.

3) Pusto - noc tu widzę więc jakiś ktoś w wyrku by się przydał i coś więcej na stoliku.

4) W oknie nie ma szyby.

 

Nie podoba mi się długopis. Trochę zbyt " kontrastowo " wypada w kompozycji z misiem, ale to moje osobiste odczucie.

 

Kręcą mnie w ogóle takie sceny więc jeszcze raz - się mi podoba.

Witka :)

Napisano

Bardzo fajny pomysł na scenke wykonanie troche gorsze ale mi się podoba. Materiał stolika jest za płaski wrzuć displace jakiś, bump przy tak silnym świetle schodzi.

Napisano

No całkiem fajnie , można by było z tego więcej wyciągnąć ( oj dużo ) . Mogłeś dać do vipa :] .

-Misiu -> nawet fajne futerko ale trochę płaskie(?)

- stół -> współczuje mieć stół z takich desek :) , co chwile by drzazgi wchodziły

- Serwetka pod lampką trochę za płaska

- lampka ciekawszy materiał mógłbyś dać

Pozdro

Napisano

Przeniosłem temat do WIP :P

dzięki wszystkim za rady poniżej kolejna wersja .

-Misiek : futerko jest wypukłe , nie wiem tylko dlaczego przy takim układzie świateł tak się dzieje, nie mogę jakoś uzyskać innego. Co do jego futerka to ma być lekko sfatygowane , misiek już jest stary i długo na slużbie :)

Tutaj jest misiek na białym tle i bez figury jeszcze :

http://img297.imageshack.us/img297/4386/misiek2hj0.jpg

 

-Zmieniłem teksturkę drewna

- dodałem szybę z odbiciem

- dodałem budzik - tutaj mam problem , tak samo jak długopis jakoś nie mogę stworzyć do niego tekstury która by nie była tak sztuczna...ktoś ma jakąs poradę jak zrobić ( nie wiem jakiś plastik albo cuś )

- zwiększyłem bump na serwetce

- co do lampki myślałem nad kwiatkami ala chińska porcelana tylko zastanawiam sie jak zrobic aby cały materiał był tak jak teraz jest i na to rzucony kwiatek (mam już kwiatek w PSD tylko nie wiem w jakim formacie zapisać aby dobrze sie przezroczystość pokazała )

 

nocnastrazv04bt8.th.jpg

Napisano

No już lepiej , misiu przyjemny .

Co do pytań z tego co widzę to ani długopis ani budzik nie ma textury tylko materiał :]

Co do kwiatka radziłbym albo bump albo normal map :) do tego jakaś texturka i działa ..

Chyba ze nie o to chodzi ? chcesz żeby kwiat był wklęsły czy przeźroczysty ?

Napisano

Witam

Bardzo fajny pomysł tylko że wszystko dzieje się po lewej stronie obrazka a z prawej pusto i ciemno. Może zmienić kadr i pokazać wszystko bardziej z perspektywy misia ( od dołu). Stanie się wtedy większy i bardziej hmmm... godny zaufania. Po drugie: nie musi on pełnić straży tylko nad swoim właścicielem ale też nad swoimi ziomkami. Wprowadź jakieś inne zabawki.

Pozdrawiam

Napisano

Oki jeszcze szybki up i ide na impreze :)

-Zmieniłem teksturę budzika

-wywaliłem dlugopis i dałem kredkę :)

-dodałem kwiatek na lampkę

 

nocnastrazv05ne7.th.jpg

Napisano

Zgadzam się, pomysł naprawdę super :) Sam chciałbym coś takiego w domu :P Ale tak jak powyżej: złe materiały. Futerko misia mało realistyczne i zbyt mało puszyste by nazwać go "bajkowym" a taki jest klimacik tej sceny :) Tak samo przyczepić bym się mógł tego stołu - konkretnie materiału. Sam materiał dość ładny, niestety widać jak się powtarza. Dodatkowo jest coś co mi jako 1 rzuciło się na oczy: blat wydaje się być popękany, drewno odstaje, jest nierówne. Tymczasem krawędź stołu jest idealnie prosta (mówię o tej gdzie reszta obrazku znika w ciemności). No i dodaj trochę detalów :P

 

EDIT: Aj przepraszam, nie zauważyłem poprawki. Zostawiam jednak poprzednie uwagi, może się przydadzą. Materiał stolika według mnie można by było jeszcze jakoś poprawić. I dalej: nie wiem czemu, ta prosta krawędź kończąca stół mnie rozprasza :) No i więcej detalu.

Napisano

Co do więcej, to nie wiem czy dam coś jeszcze , myślałem nad firankami w oknie ew.

Układ taki właśnie ma zostać lewa strona zapełniona lewa w lekkim mroku inne rzuty wymagały by zapełnienia pokoju , bo na razie to kilka boksów łózko szafka z miśkiem.

Co do futerka misia to mogę jeszcze spróbować pokombinować , ale nie wiem czy uda mi się coś jeszcze tam wyciągnąć bo wtyczka jest oporna i awaryjna ( wywala mi maxa co chwile i muszę pracować większość czasu na recovery ) ,fakt faktem bardzo fajnie wygląda na białym tle, gorzej niestety po pełnym oświetleniu (mimo ze jedyne światło jakie reaguje z futrem miśka to to samo co padało na niego w tym renderze... http://img297.imageshack.us/img297/4386/misiek2hj0.jpg efekt dziwnego futra powstaje jak oddali się kamerę, zmieni płożenie światła czy kąt kamery...aż się zastanawiam czy nie spróbować dodać miśkowi futra jakimś innym modyfikatorem...

Napisano

heh lepiej znacznie od czasu mojego pierwszego tu postu. Tym razem się nie czepie, ale mam propozycje, spróbuj podciągnąć kontrast obrazka i odejmij odrobinę kolory i...zobacz jak będzie wyglądać...

Pozdro.

Napisano

dopracował bym ten zegarek, zeby wyglądał bardziej naturalnie... popracuj jeszcze nad renderem... może jakieś delikatne refleksy na blacie...

 

powodzenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności