Gość ant-3d Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Hej Nie wiem czy do dobrego dzialu pisze. Mam nadzieje ze tak bo pytanie glownie o ZBrushu. Do rzeczy. Powiedzmy ze wymodelowalem sobie base mesha w np. 3ds. Przezucam do obj, w ZBrushu importuje i lece z modelem. Dochodze do momentu kiedy moja siatka wazy okolo 6 milionow poly. Wszystko w ZBrushu skonczone. Teraz jak sie powinno podejsc do tego jesli chcialbym np. 3ds zarigowac i zanimowac postac? Wiem ze z siatka 6 milionow poly to mission impossible troche na przecietnym kompie. Jaki jest workflow przy takich projektach? Co najpierw?
serratus Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 Witaj, No później wypalasz displacementa albo normal mape i gotowe, możesz też zrobić retopologię siatki tym bardziej jeśli basemesh, który zrobiłeś wcześniej totalnie już nie przypomina obecnej postaci modelu w swojej strukturze, wtedy robisz retopo, aby uniknąć problemów z animowaniem :). Retopologię możesz zrobić bezpośrednio w Zbrushu, albo np. za pomocą Polyboosta w Maxie też na podobnej zasadzie :). Pozdrawiam
Gość ant-3d Napisano 20 Styczeń 2008 Napisano 20 Styczeń 2008 to jeszcze sie zapytam gdzie w zbrushu moge sie dobic do retopologi? moze jakiego tuta znacie bo jakos cos nie moge wygooglowac. Jak to zrobic by dzialac tak jak artysta/artystka tutaj? http://pl.youtube.com/watch?v=mjDAZkmpSag EDIT: Jak to mowia najciemniej pod latarnia :) Na forum max3d jest juz tutek odnosnie retopologii w zbrushu. Moze komus sie przyda :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=44589&highlight=retopo Dzieki za pomoc Hagelades :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się