Napisano 20 Styczeń 200817 l Hej Nie wiem czy do dobrego dzialu pisze. Mam nadzieje ze tak bo pytanie glownie o ZBrushu. Do rzeczy. Powiedzmy ze wymodelowalem sobie base mesha w np. 3ds. Przezucam do obj, w ZBrushu importuje i lece z modelem. Dochodze do momentu kiedy moja siatka wazy okolo 6 milionow poly. Wszystko w ZBrushu skonczone. Teraz jak sie powinno podejsc do tego jesli chcialbym np. 3ds zarigowac i zanimowac postac? Wiem ze z siatka 6 milionow poly to mission impossible troche na przecietnym kompie. Jaki jest workflow przy takich projektach? Co najpierw?
Napisano 20 Styczeń 200817 l Witaj, No później wypalasz displacementa albo normal mape i gotowe, możesz też zrobić retopologię siatki tym bardziej jeśli basemesh, który zrobiłeś wcześniej totalnie już nie przypomina obecnej postaci modelu w swojej strukturze, wtedy robisz retopo, aby uniknąć problemów z animowaniem :). Retopologię możesz zrobić bezpośrednio w Zbrushu, albo np. za pomocą Polyboosta w Maxie też na podobnej zasadzie :). Pozdrawiam
Napisano 20 Styczeń 200817 l to jeszcze sie zapytam gdzie w zbrushu moge sie dobic do retopologi? moze jakiego tuta znacie bo jakos cos nie moge wygooglowac. Jak to zrobic by dzialac tak jak artysta/artystka tutaj? http://pl.youtube.com/watch?v=mjDAZkmpSag EDIT: Jak to mowia najciemniej pod latarnia :) Na forum max3d jest juz tutek odnosnie retopologii w zbrushu. Moze komus sie przyda :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=44589&highlight=retopo Dzieki za pomoc Hagelades :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto