Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

 

Nie wiem czy do dobrego dzialu pisze. Mam nadzieje ze tak bo pytanie glownie o ZBrushu. Do rzeczy.

 

Powiedzmy ze wymodelowalem sobie base mesha w np. 3ds. Przezucam do obj, w ZBrushu importuje i lece z modelem. Dochodze do momentu kiedy moja siatka wazy okolo 6 milionow poly. Wszystko w ZBrushu skonczone. Teraz jak sie powinno podejsc do tego jesli chcialbym np. 3ds zarigowac i zanimowac postac? Wiem ze z siatka 6 milionow poly to mission impossible troche na przecietnym kompie.

 

Jaki jest workflow przy takich projektach? Co najpierw?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witaj,

 

No później wypalasz displacementa albo normal mape i gotowe, możesz też zrobić retopologię siatki tym bardziej jeśli basemesh, który zrobiłeś wcześniej totalnie już nie przypomina obecnej postaci modelu w swojej strukturze, wtedy robisz retopo, aby uniknąć problemów z animowaniem :). Retopologię możesz zrobić bezpośrednio w Zbrushu, albo np. za pomocą Polyboosta w Maxie też na podobnej zasadzie :).

 

Pozdrawiam

Napisano

to jeszcze sie zapytam gdzie w zbrushu moge sie dobic do retopologi? moze jakiego tuta znacie bo jakos cos nie moge wygooglowac. Jak to zrobic by dzialac tak jak artysta/artystka tutaj?

 

http://pl.youtube.com/watch?v=mjDAZkmpSag

 

 

EDIT: Jak to mowia najciemniej pod latarnia :)

 

Na forum max3d jest juz tutek odnosnie retopologii w zbrushu. Moze komus sie przyda :)

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=44589&highlight=retopo

 

Dzieki za pomoc Hagelades :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności