dino1984 Napisano 25 Styczeń 2008 Share Napisano 25 Styczeń 2008 Konkretnie mam na myśli coś takiego: http://www.turbosquid.com/3d-models/3ds-grass/368041 domyślam sie ze to sa prostokąty obłożone texturą, która jest przezroczysta tam gdzie nie ma "trawy"..... ale jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 25 Styczeń 2008 Share Napisano 25 Styczeń 2008 Dokladnie tak jak napisales. Bierzesz 2 mapy, 1 kolorowa z trawa, druga czarno biala, tam gdzie ma byc trawa jest biale, tam gdzie nie ma jej byc czarne. Wrzucasz kolorowa do diffuse, czarno biala do opacity. I dziala. To tak pokrotce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adi__ok Napisano 25 Styczeń 2008 Share Napisano 25 Styczeń 2008 może pomoże ;) http://www.hotcoding.com/graphicdesign/threed/28008.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dino1984 Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2008 super, dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się