dino1984 Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Konkretnie mam na myśli coś takiego: http://www.turbosquid.com/3d-models/3ds-grass/368041 domyślam sie ze to sa prostokąty obłożone texturą, która jest przezroczysta tam gdzie nie ma "trawy"..... ale jak to zrobić?
mirach Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Dokladnie tak jak napisales. Bierzesz 2 mapy, 1 kolorowa z trawa, druga czarno biala, tam gdzie ma byc trawa jest biale, tam gdzie nie ma jej byc czarne. Wrzucasz kolorowa do diffuse, czarno biala do opacity. I dziala. To tak pokrotce.
adi__ok Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 może pomoże ;) http://www.hotcoding.com/graphicdesign/threed/28008.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się