Napisano 30 Styczeń 200817 l No więc tak, miałem troche wolnego czasu, niestety bez internetu i zatrzymałem sie w martwym punkcie -oświetlenie. Nie jest wymodelowane wszystko, ale ogólny zarys i nie mam pojęcia jak to oświetlić, otóż gdy dam prowizoryczne swiatlo w lampie (vray lights sphere) oraz na całej powierzchni sufitu wraylight-plane, niestety podloga jest ciemna a sufit przepalony. Gdy dam mocne swiatlo w lampie wokolo jest przepalone a dół lazienki tez jest ciemny. Gdy dam na srodku lazienki sphere to odbija sie ono w lustrze i tez średnio to wyglada. Gdy próbuje oswietlic Enviroments(zapomniałem jak to sie pisze, pisze z głowy), nawet gdy daje wartosc 2000, nie ma zadnej roznicy w 'jasnosci' HELP a tu screeny: Jak zrobic zeby swiatlo bylo rozproszone i docierało do kazdego zakątka
Napisano 30 Styczeń 200817 l uzywaj swiatel IES - w necie na stronach producentow oswietlenia mozna pobrac pliki IES zawierajace informacje o rozchodzeniu sie danego swiatla - przerob najlepiej tutorial na ten temat ze strony Evermotion -i jeszcze inne o oswiatlaniu wnetrz przy uzyciu Vraya
Napisano 7 Luty 200817 l Autor szukam i nie wiem jak sie zabrać, jest to zamknięte pomieszczenie, do tego wąskie a wysokie, jest mi strasznie trudno uzyskać jakikolwiek efekt, licze na jakąś konkretniejszą pomoc
Napisano 7 Luty 200817 l sky light z envi dział tylko przy otwartych scenach, tutaj proponuje dac właśnie ies'a do photometrycznego światełka i w ogóle jest tu GI?
Napisano 7 Luty 200817 l Autor GI jest, tylko małe bo i tak dlugo mi renderuje. A co do swiatła to ktore swiatlo photometryczne wybrac i jak do niego wsadzic specyfikacje ies
Napisano 8 Luty 200817 l Autor http://www.kanlux.pl/fotometryka.html jak mam to czytać, te wykresy. Bo nie wiem ktory nadawałby się najlepiej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto