Maykel Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 kurdesz, jak zeskalować facesy we wszystkich kierunkach równo. Znaczy chodzi mi o skalowanie tak jakby wzdłuż normalnych. :/ Chciałem przeskalować zaznaczony fragment we wszystkich kierunkach, coś na kształt bevel, a skaluje mi się jak widać na obrazku.
peteRlo Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Edit Mesh -> Transform Component, masz tu local, world, offset i tworzy historię. Może coś pomoże (ale rym hehe).
Maykel Napisano 5 Luty 2008 Autor Napisano 5 Luty 2008 nie pomogło, masz u mnie minus hehehe :-) zrobiłem Bevel i pierdziu ;P
peteRlo Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 'masz u mnie minus hehehe' Spoko, jeszcze dwóch mi brakuje, hehe. Maykel, w skalowaniu local, działa to w oparciu o kierunki normalnych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się