Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

kurdesz, jak zeskalować facesy we wszystkich kierunkach równo. Znaczy chodzi mi o skalowanie tak jakby wzdłuż normalnych. :/

 

Chciałem przeskalować zaznaczony fragment we wszystkich kierunkach, coś na kształt bevel, a skaluje mi się jak widać na obrazku.

 

9bd8b1f7effb015f.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 834
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Edit Mesh -> Transform Component, masz tu local, world, offset i tworzy historię. Może coś pomoże (ale rym hehe).

Napisano

'masz u mnie minus hehehe'

 

Spoko, jeszcze dwóch mi brakuje, hehe. Maykel, w skalowaniu local, działa to w oparciu o kierunki normalnych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności