Napisano 6 Luty 200817 l Witam Dostałem "zlecenie" na wymodelowanie pokoju znajomych wraz z oteksturowaniem, pojawia się problem z teksturowaniem poduszek i tapczanu (stworzone w wiekszosci z chamfer boxow) strzelilem pare fotek tych poduszek i zrobiłem z nich texture która próbuje nałozyć na model ale efekty są niezadowalające, widać w niektórych miejscach jak 1 textura przechodzi w 2. Czy istnieje inny sposób na nałożenie tej textury albo ew. wprowadzić delikatne przejscia textur na krawędziach?
Napisano 6 Luty 200817 l Autor właśnie korzystałem z unwrap uvw, ale wydaje mi sie ze to żmudna metoda, ale thx sprawdze pozostałe
Napisano 6 Luty 200817 l Jak to ma być poduszka mapowana to poprowadź seemy tak żeby przeciąć poduszkę na dwie połowy zaznacz polygony jednej z nich użyj pelt mapingu i będzie w sekundę siatka rozłożona. To samo dla drugiej połowy poduszki potem obie zrelaxuj i poducha zmapwana. Dla wprawionego jakieś 2 min roboty. Pozdro.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto