Jorax Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Witam Dostałem "zlecenie" na wymodelowanie pokoju znajomych wraz z oteksturowaniem, pojawia się problem z teksturowaniem poduszek i tapczanu (stworzone w wiekszosci z chamfer boxow) strzelilem pare fotek tych poduszek i zrobiłem z nich texture która próbuje nałozyć na model ale efekty są niezadowalające, widać w niektórych miejscach jak 1 textura przechodzi w 2. Czy istnieje inny sposób na nałożenie tej textury albo ew. wprowadzić delikatne przejscia textur na krawędziach?
tweety Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 zmapować obiekty, poczytaj o Unvrap UVW, Box mapping etc.
Jorax Napisano 6 Luty 2008 Autor Napisano 6 Luty 2008 właśnie korzystałem z unwrap uvw, ale wydaje mi sie ze to żmudna metoda, ale thx sprawdze pozostałe
Tomala Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Jak to ma być poduszka mapowana to poprowadź seemy tak żeby przeciąć poduszkę na dwie połowy zaznacz polygony jednej z nich użyj pelt mapingu i będzie w sekundę siatka rozłożona. To samo dla drugiej połowy poduszki potem obie zrelaxuj i poducha zmapwana. Dla wprawionego jakieś 2 min roboty. Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się