Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam takie pytanie- w jaki sposób mając model w 3d mogę niektórym grupom polygonów przypisać jakiś materiał (np. mentalrayowski) a innyminny materiał (shader)? czy da się potem moze łatwo zaznaczyć polygony do których przypisany jest dany materiał? (przykład: mam człowieka, chce aby jego bluzka (ale bez wyodrębniania bluzki jako osobnego modelu) była koloru zielonego z jakimiś tam mapami, a spodnie innym materiałem - np. "mi_metallic paint" :P )

Dziękuję i czekam na odp :)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W obu przypadkach (przypisanie, selekcja) postępujesz tak samo jak z obiektami. Zaznaczasz poly i przypisujesz, albo materiał i edit -> select object with material (w hypershade).

Napisano

Nadaj poszczególnym grupom polygonów różne material id i daj im materiał multisub object.

Mając polygony podzielone no id wyselekcjonujesz je bez problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności