airmoss Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 jak ustawic renderera i bacburnera wraz ze split scan lines, by po zakonczeniu renderingu otrzymac zestaw wybraych elementsow. Gdy wylacze split scan lines wszystko jest ok. Otrzymuje zestaw plikow tga z wybranymi elementami. Jednak gdy wlacze opcje splitowania, tga z poszczegolnymi elementami tworzone sa dla kazdego paska, lecz te wyrenderowane zamieniane sa na kolejne w kolejnosci splity, tak ze w koncowym efekcie otrzymuje jedynie render elementy jedynie z ostaniego najnizszego splitowanego paska a polaczona calosc to jedynie obraz finalny rgb.
delf77 Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 co to sa wybrane elementosy ? rozumiem ze po wyrenderowaniu jednego rendera ze splitow powstaje Ci render z 1 paskiem a reszta czarna lub obcieta( ze zostaje tylko pasek ) ? czy tez ze renderujac 2 lub wiecej renderow zostaje tylko 1 ostatni . jesli wariant B to przy net render masz zaznaczone zapisywanie renderow w tej samej nazwie , dlatego pewnie sa nadpisane poprzednie jesli wariant A to jeszcze sie z tym nie spotkalem , pisalem nie tak dawno obsluge backburnera , moze cos pomoze : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=648590#post648590
airmoss Napisano 13 Luty 2008 Autor Napisano 13 Luty 2008 wariant B. Czyli co, mam odznaczyc render output/save file (mam zaznaczone)? bo sie troche pogubilem?
delf77 Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 OUTPUT / SAVE - dla kazdego pliku dajesz inna nazwe ;) wtedy sie nie beda nadpisywac pliki ,( mozesz dac eventualnie te sama nazwe ale sciezki musza byc inne - inne katalogi docelowe )
airmoss Napisano 13 Luty 2008 Autor Napisano 13 Luty 2008 w zakladce common->render output tak? tam zaznaczam save file, wybieram files i no wlasnie, tam moge wybrac tylko dla jednego pliku sciezke. wlasnie doczytalem, to nei do konca wariant B. puszczam jeden render nie kilka, lecz chce by zapisalo mi osobno np vrayshadow, vraylightning, diffuse itd. obecnie skleja mi w calosc z paskow tylko kanal rgb a reszta jest nadpisywana przez kolejne paski i tylko na koncu zostaja kawalki z dolnego.
delf77 Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 no to juz nie kapuje :) co Ci ma zapisac osobno - vrayshadow, vraylightning, diffuse ?? nie wiem o co Ci z tym chodzi jesli robisz net render to ustalasz sobie ilosc paskow , potem w menadzerze do 1 renderu sa 2 czynnosci - renderowanie paseczkow oraz laczenie paseczkow przeczytaj ten opis ktory pisalem w linku ktory zamiescilem wyzej , moze cos wyjasni z ustawieniami , albo jesli umiesz to wklej screena jak CI wychodzi
airmoss Napisano 13 Luty 2008 Autor Napisano 13 Luty 2008 z zakladki render elements. osobno renderingi cieni, gi, odbic, itd. Przy split scan lines nie jest tak jak powinno byc
delf77 Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 nie korzystalem ani razu z tej zakladki wiec nie pomoge raczej a renderujac normalnie backburnerem masz ok? bo moze problem wlasnie lezy w tym render elements
delf77 Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 jesli normalnie jest ok to moze nie dziala to z render elements , sprobuj wyrenderowac normal elements bez net rendera (normalnie ) jesli zadziala to bedziesz juz cos wiedzial a tak z ceikawosci - to render elements renderuje tylko dane elementy z rendera? czyli nie trzebaby selekcjonowac tego osobno w PS jesli chcialbym cos zmienic ?
kannu Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 serwus :) oczywiście zakładam , ze wszystkie ściezki outputów są podane sieciowo . tak ? czyli nie output: D/rendery , tylko sieciowe dojście do tego forderu. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
delf77 Napisano 14 Luty 2008 Napisano 14 Luty 2008 hmmm .. teoretycznie to input powienien byc dokladna sciezka a output dowolna , nie wiem jak sie to ma do renderu sieciowego-na jednym kompie :) :?
airmoss Napisano 16 Luty 2008 Autor Napisano 16 Luty 2008 a jak podac je sieciowo? :) (uzywam jednego kompa)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się