Jump to content

Featured Replies

Posted

jak ustawic renderera i bacburnera wraz ze split scan lines, by po zakonczeniu renderingu otrzymac zestaw wybraych elementsow.

Gdy wylacze split scan lines wszystko jest ok. Otrzymuje zestaw plikow tga z wybranymi elementami. Jednak gdy wlacze opcje splitowania, tga z poszczegolnymi elementami tworzone sa dla kazdego paska, lecz te wyrenderowane zamieniane sa na kolejne w kolejnosci splity, tak ze w koncowym efekcie otrzymuje jedynie render elementy jedynie z ostaniego najnizszego splitowanego paska a polaczona calosc to jedynie obraz finalny rgb.

  • Replies 12
  • Views 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

co to sa wybrane elementosy ?

rozumiem ze po wyrenderowaniu jednego rendera ze splitow powstaje Ci render z 1 paskiem a reszta czarna lub obcieta( ze zostaje tylko pasek ) ? czy tez ze renderujac 2 lub wiecej renderow zostaje tylko 1 ostatni .

jesli wariant B to przy net render masz zaznaczone zapisywanie renderow w tej samej nazwie , dlatego pewnie sa nadpisane poprzednie

jesli wariant A to jeszcze sie z tym nie spotkalem , pisalem nie tak dawno obsluge backburnera , moze cos pomoze : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=648590#post648590

  • Author

wariant B. Czyli co, mam odznaczyc render output/save file (mam zaznaczone)? bo sie troche pogubilem?

OUTPUT / SAVE - dla kazdego pliku dajesz inna nazwe ;) wtedy sie nie beda nadpisywac pliki ,( mozesz dac eventualnie te sama nazwe ale sciezki musza byc inne - inne katalogi docelowe )

  • Author

w zakladce common->render output tak? tam zaznaczam save file, wybieram files i no wlasnie, tam moge wybrac tylko dla jednego pliku sciezke.

wlasnie doczytalem, to nei do konca wariant B. puszczam jeden render nie kilka, lecz chce by zapisalo mi osobno np vrayshadow, vraylightning, diffuse itd. obecnie skleja mi w calosc z paskow tylko kanal rgb a reszta jest nadpisywana przez kolejne paski i tylko na koncu zostaja kawalki z dolnego.

no to juz nie kapuje :) co Ci ma zapisac osobno - vrayshadow, vraylightning, diffuse ?? nie wiem o co Ci z tym chodzi

 

jesli robisz net render to ustalasz sobie ilosc paskow , potem w menadzerze do 1 renderu sa 2 czynnosci - renderowanie paseczkow oraz laczenie paseczkow

 

przeczytaj ten opis ktory pisalem w linku ktory zamiescilem wyzej , moze cos wyjasni z ustawieniami , albo jesli umiesz to wklej screena jak CI wychodzi

  • Author

z zakladki render elements. osobno renderingi cieni, gi, odbic, itd. Przy split scan lines nie jest tak jak powinno byc

nie korzystalem ani razu z tej zakladki wiec nie pomoge raczej

a renderujac normalnie backburnerem masz ok? bo moze problem wlasnie lezy w tym render elements

jesli normalnie jest ok to moze nie dziala to z render elements , sprobuj wyrenderowac normal elements bez net rendera (normalnie ) jesli zadziala to bedziesz juz cos wiedzial

 

a tak z ceikawosci - to render elements renderuje tylko dane elementy z rendera? czyli nie trzebaby selekcjonowac tego osobno w PS jesli chcialbym cos zmienic ?

serwus :)

oczywiście zakładam , ze wszystkie ściezki outputów są podane sieciowo . tak ?

czyli nie output: D/rendery , tylko sieciowe dojście do tego forderu.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

hmmm .. teoretycznie to input powienien byc dokladna sciezka a output dowolna , nie wiem jak sie to ma do renderu sieciowego-na jednym kompie :) :?

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy