adek Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 Światowe marki stawiają na mobilność platformy Adobe Flash. Firma Adobe Systems Incorporated poinformowała o podjęciu współpracy z głównymi dostawcami treści, takimi jak MTV Networks, Nasdaq, eBay, Reuters, Dolce & Gabbana oraz innymi, którzy stosują produkty oraz rozwiązania zgodne z oprogramowaniem Flash Player w celu wprowadzenia swoich marek na rynek urządzeń przenośnych. Wielu liderów rynku zaczyna wprowadzać nową aplikację mobilną, Adobe® Flash® Home, która wzbogaca i dynamizuje wyświetlane obrazy, a także technologię Adobe Flash® Cast 2, czyli rozwiązanie nowej generacji do tworzenia portali offline, które spełnią potrzeby użytkowników oraz zapewnią natychmiastowy dostęp do usług przesyłania danych. Nowa aplikacja Adobe Flash Home łączy dostosowywane do indywidualnych potrzeb tapety oraz ekrany główne obsługujące aktywne usługi przetwarzania danych, zapewniając użytkownikom możliwość lepszej personalizacji urządzeń mobilnych. Wzbogacenie ekranu czuwania o treść oznakoaną marką umożliwia użytkownikom natychmiastowy dostęp do bardziej wyrazistej, bogatej graficznie treści. Flash Cast 2 jest znacznym usprawnieniem poprzedniego rozwiązania offline firmy Adobe, które zapewnia łatwe w użyciu usługi przetwarzania danych przez aplikacje mobilne, jak np. kanały informacyjne, sportowe i rozrywkowe. Licencje na technologię Flash Cast zostały nabyte przez takich operatorów, jak NTT DoCoMo, Verizon Wireless i Chunghwa Telecom. Dzięki temu mogą oni dostosować urządzenia mobilne użytkowników w oparciu o ich profile oraz możliwości posiadanych przez nich urządzeń i dotrzeć na masowy rynek telefonów komórkowych. „Nadszedł czas na zdecydowane usprawnienie sposobu korzystania z telefonów komórkowych. Wierzymy, że technologia Flash zmieni sposób korzystania z urządzeń mobilnych w taki sam sposób, w jaki zmieniła sposób korzystania z Internetu” - stwierdził Gary Kovacs, wiceprezes ds. zarządzania produktami i marketingu w dziale urządzeń mobilnych firmy Adobe. Firma Adobe jest partnerem operatorów i producentów telefonów komórkowych na całym świecie. Sprzedano ponad 450 milionów urządzeń mobilnych wykorzystujących technologię Flash, dzięki czemu rozwiązania mobilne firmy Adobe mogą zapewniać unikalny sposób korzystania z wielu nowych telefonów komórkowych, sieci, systemów operacyjnych oraz innych urządzeń przenośnych. „MTV jest marką, która została zbudowana w oparciu o materiały wideo. Jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do możliwości wprowadzenia treści stacji MTV poprzez technologie mobilne zgodne z oprogramowaniem Flash Player firmy Adobe. Dzięki temu będziemy mogli dostarczać klientom ulubione wideoklipy, oryginalne programy oraz wiadomości ze świata muzyki” — powiedziała Simona Muti, kierownik działu rozwoju rynku mobilnego w MTV Italia. „Nowa aplikacja firmy Nasdaq jest niezwykle intuicyjna i zaawansowana graficznie” — powiedział Claude Courbois, wiceprezes działu rozwoju produktów przetwarzania danych w firmie Nasdaq Data Products. Połączenie atrakcyjnego interfejsu użytkownika oraz unikatowych informacji rynkowych dostarczanych przez Nasdaq pozwoli kadrze zarządzającej być na bieżąco z sytuacją giełdową swoich spółek, jak nigdy wcześniej. Oprogramowanie Adobe Flash Home sprawia, że można zamieścić dużą ilość informacji na małym ekranie, czyniąc je jednocześnie użytecznymi i interesującymi”. „248 milionów użytkowników kupujących i sprzedających towary w serwisie eBay zaczyna korzystać z aplikacji mobilnych, które zwiększają możliwości sprzedaży towarów i składania ofert” — stwierdził Ken Sun, kierownik ds. produktów w firmie eBay. „Zaawansowane rozwiązania mobilne firmy Adobe są istostnym elementem naszej pracy nad dostarczaniem aplikacji wspomagających naszych nabywców o sprzedawców, dzięki czemu mogą oni korzystać z serwisu eBay z dowolnego miejsca”. „ Rozwiązania te sprawiły, że możemy przybliżyć markę Dolce & Gabbana klientom korzystającym z urządzeń mobilnych, wyrażając przy tym elegancję i styl naszej firmy oraz produktów” — powiedział Dennis Valle, dyrektor ds. komunikacji i marketingu cyfrowego w firmie Dolce & Gabbana . „Dzięki platformie Adobe Flash Cast 2 możemy stworzyć kanał telewizyjny Dolce & Gabbana, który będzie dostarczał najnowsze wiadomości na temat tego, kto ubiera się w stroje marki Dolce & Gabbana, informacje o produktach, które trzeba mieć w danym sezonie, oraz adresy sklepów, w których klienci mogą kupić produkty firmy Dolce & Gabbana”. Oprócz technologii Flash Home oraz Flash Cast firma Adobe oferuje również technologie Adobe Flash® Lite™, nową wersję wielokrotnie nagradzanego oprogramowania Adobe Flash Player, która została opracowana specjalnie z myślą o urządzeniach mobilnych oraz elektronice użytkowej. Co roku liczba urządzeń z technologią Flash zwiększa się o 150 %. Obecnie oprogramowanie Flash Lite 3 z obsługą programu Flash Player jest dostępne w szerokiej gamie urządzeń, łącznie z serią telefonów N95 firmy Nokia, telefonami Mylo 2 firmy Sony oraz telefonami 905i firmy NTT DoCoMo. Użytkownicy urządzeń mobilnych mogą również korzystać z kompletnych interfejsów użytkownika w telefonach komórkowych, które zostały opracowane za pomocą technologii Flash, np. w telefonach LG KE850 Prada, LG KG800 lub w modelu D900 firmy Samsung.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się