Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Muszę zrobić teksturę płytki ceramicznej. Diffuse mam w jakimś tam kolorze i mam mape bump. Czy istnieje możlwość tak tego zgrania, aby zaglębienia powstałe po wstawieniu mapy bump były w innym kolorze? Np płytka ma być beżowa, a zagłębienia w bumpie brązowe. Da rade coś takiego zrobić ? Jeśli tak to jakaś podpowiedź mile widziana(vray 1,5). Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
no to daj w diffuse texture z fugami w kolorze takim jaki chcesz

 

Tylko że to nie o fugę chodzi a o zagłębiena w płytkach, o pory jakie w niej będą. Dlatego takie coś przyszło mi do głowy, żebym nie musiał 100 razy w ps zmieniać koloru aby był odpowiedni a zrobić to w maxie. Da się tak jakoś ?

Napisano

W slot diffuse musisz wrzucic shader mix masz w nim trzy sloty w pierwsze dwa dajesz swoje kolorki teksturki co chcesz a w trzeci texturę bympa.

pozdro

Napisano
W slot diffuse musisz wrzucic shader mix masz w nim trzy sloty w pierwsze dwa dajesz swoje kolorki teksturki co chcesz a w trzeci texturę bympa.

pozdro

 

Jak to miło że nie tylko ja nie śpię. Już to sprawdzam. Pozdro.

 

Działa. Rewelacja. Dzięki i kolorowych !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności