Napisano 15 Luty 200817 l Witam. Muszę zrobić teksturę płytki ceramicznej. Diffuse mam w jakimś tam kolorze i mam mape bump. Czy istnieje możlwość tak tego zgrania, aby zaglębienia powstałe po wstawieniu mapy bump były w innym kolorze? Np płytka ma być beżowa, a zagłębienia w bumpie brązowe. Da rade coś takiego zrobić ? Jeśli tak to jakaś podpowiedź mile widziana(vray 1,5). Pozdrawiam.
Napisano 15 Luty 200817 l Autor no to daj w diffuse texture z fugami w kolorze takim jaki chcesz Tylko że to nie o fugę chodzi a o zagłębiena w płytkach, o pory jakie w niej będą. Dlatego takie coś przyszło mi do głowy, żebym nie musiał 100 razy w ps zmieniać koloru aby był odpowiedni a zrobić to w maxie. Da się tak jakoś ?
Napisano 15 Luty 200817 l W slot diffuse musisz wrzucic shader mix masz w nim trzy sloty w pierwsze dwa dajesz swoje kolorki teksturki co chcesz a w trzeci texturę bympa. pozdro
Napisano 15 Luty 200817 l Autor W slot diffuse musisz wrzucic shader mix masz w nim trzy sloty w pierwsze dwa dajesz swoje kolorki teksturki co chcesz a w trzeci texturę bympa. pozdro Jak to miło że nie tylko ja nie śpię. Już to sprawdzam. Pozdro. Działa. Rewelacja. Dzięki i kolorowych !!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto