kuback Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 Witam. Muszę zrobić teksturę płytki ceramicznej. Diffuse mam w jakimś tam kolorze i mam mape bump. Czy istnieje możlwość tak tego zgrania, aby zaglębienia powstałe po wstawieniu mapy bump były w innym kolorze? Np płytka ma być beżowa, a zagłębienia w bumpie brązowe. Da rade coś takiego zrobić ? Jeśli tak to jakaś podpowiedź mile widziana(vray 1,5). Pozdrawiam.
zgred Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 no to daj w diffuse texture z fugami w kolorze takim jaki chcesz
kuback Napisano 15 Luty 2008 Autor Napisano 15 Luty 2008 no to daj w diffuse texture z fugami w kolorze takim jaki chcesz Tylko że to nie o fugę chodzi a o zagłębiena w płytkach, o pory jakie w niej będą. Dlatego takie coś przyszło mi do głowy, żebym nie musiał 100 razy w ps zmieniać koloru aby był odpowiedni a zrobić to w maxie. Da się tak jakoś ?
SoAd Napisano 15 Luty 2008 Napisano 15 Luty 2008 W slot diffuse musisz wrzucic shader mix masz w nim trzy sloty w pierwsze dwa dajesz swoje kolorki teksturki co chcesz a w trzeci texturę bympa. pozdro
kuback Napisano 15 Luty 2008 Autor Napisano 15 Luty 2008 W slot diffuse musisz wrzucic shader mix masz w nim trzy sloty w pierwsze dwa dajesz swoje kolorki teksturki co chcesz a w trzeci texturę bympa. pozdro Jak to miło że nie tylko ja nie śpię. Już to sprawdzam. Pozdro. Działa. Rewelacja. Dzięki i kolorowych !!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się