Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam nastepujacy problem: poteksturowane obiekty (na gladko w jednym kolorze) przy uzyciu rendera Vray powstaja dziwne plamy, o ile nie ma z tym problemu przy statycznych obrazkach to w ruchu wyglada to tragicznie, ktora opcja moge to zniwelowac aby render byl gladki, oto jak to wyglada:

 

glownie sufit, choc sciany tez nie sa gladkie

 

http://www.toya.net.pl/~micielk/miesz1.jpg

 

http://www.toya.net.pl/~micielk/miesz2.jpg

 

Prosze o pomoc

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 983
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi sie wydaje, że to wina oświetlenia... Czasem na niskiej jakości widać takie plamy, jakby fotony (porcje światła) miały średnicę 5m.

Ustaw światło jakieś też na sufit.

Napisano

NIestety to samo po ustawieniu omni na 0,1 aby obraz nie byl przejaskrawiony nadal widac te plamy :(

Napisano

moje ustawienia

 

http://www.toya.net.pl/~micielk/vray.jpg

 

zauwazylem ze po wylaczeniu noise w rQMC Sampler sytuacja sie TROCHE poprawia z tym ze render trwa 5 razy dluzej

Napisano

w irradiance map zmien Hspher subdiv na 50, interpolacje na 20, jak chcesz ladniej to 80/40 , zamiast QMC dalbym Light cache (bedzie szybciej chociaz nie wiem jak z animką)

 

w rqmc sampler adaptiv przywroc do poziomu default , 0,95 czy 1

Napisano

Skad takie ustawienia wytrzasnoles? O,o

 

Lecac od gory, co ja bym zmienil:

Primary bounce: wroc na 1

Irriadiance map: preset medium albo high (mozna sie jeszcze bawic w custom jak ktos wie co i jak)

To co Łukasz napisal o Hsphere i interpolacjach

Adaptive amount 0,9 noise treshold: 0,01 albo 0,005

Mozesz tez color mapping zmienic na hsv exponential

 

To tak na szybko, pewnie troche poprawek trzeba wrzucic, polecam spot3d z maualem vraya.

Napisano

Lukasz Jaskólski i Mirach: Dzieki faktycznie Wasze rady pomogly bardzo :-), mam nadzieje ze dzieki temu dam rade wyrobic sie ze zleceniem do poniedzialku, jeszcze raz serdecznie dziekuje i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.