Napisano 16 Luty 200817 l Witam Mam nastepujacy problem: poteksturowane obiekty (na gladko w jednym kolorze) przy uzyciu rendera Vray powstaja dziwne plamy, o ile nie ma z tym problemu przy statycznych obrazkach to w ruchu wyglada to tragicznie, ktora opcja moge to zniwelowac aby render byl gladki, oto jak to wyglada: glownie sufit, choc sciany tez nie sa gladkie http://www.toya.net.pl/~micielk/miesz1.jpg http://www.toya.net.pl/~micielk/miesz2.jpg Prosze o pomoc
Napisano 16 Luty 200817 l Mi sie wydaje, że to wina oświetlenia... Czasem na niskiej jakości widać takie plamy, jakby fotony (porcje światła) miały średnicę 5m. Ustaw światło jakieś też na sufit.
Napisano 16 Luty 200817 l NIestety to samo po ustawieniu omni na 0,1 aby obraz nie byl przejaskrawiony nadal widac te plamy :(
Napisano 16 Luty 200817 l moje ustawienia http://www.toya.net.pl/~micielk/vray.jpg zauwazylem ze po wylaczeniu noise w rQMC Sampler sytuacja sie TROCHE poprawia z tym ze render trwa 5 razy dluzej
Napisano 16 Luty 200817 l w irradiance map zmien Hspher subdiv na 50, interpolacje na 20, jak chcesz ladniej to 80/40 , zamiast QMC dalbym Light cache (bedzie szybciej chociaz nie wiem jak z animką) w rqmc sampler adaptiv przywroc do poziomu default , 0,95 czy 1
Napisano 16 Luty 200817 l Skad takie ustawienia wytrzasnoles? O,o Lecac od gory, co ja bym zmienil: Primary bounce: wroc na 1 Irriadiance map: preset medium albo high (mozna sie jeszcze bawic w custom jak ktos wie co i jak) To co Łukasz napisal o Hsphere i interpolacjach Adaptive amount 0,9 noise treshold: 0,01 albo 0,005 Mozesz tez color mapping zmienic na hsv exponential To tak na szybko, pewnie troche poprawek trzeba wrzucic, polecam spot3d z maualem vraya.
Napisano 16 Luty 200817 l Lukasz Jaskólski i Mirach: Dzieki faktycznie Wasze rady pomogly bardzo :-), mam nadzieje ze dzieki temu dam rade wyrobic sie ze zleceniem do poniedzialku, jeszcze raz serdecznie dziekuje i pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto