Jump to content

"Odchudzenie" modelu kopuł, problem z wielkością modelu


PC_Maniac

Recommended Posts

Jestem w trakcie kończenia koolejnej nakładki (tilesetu) do gry Neverwinter Nights

(http://nwvault.ign.com/View.php?view=Hakpaks.Detail&id=7417)

Niestety natrafiłem na pewien dość poważny problem z modelem, który próbuję do tego tilesetu dodać. Chodzi konkretnie o meczet (http://nwvault.ign.com/fms/Image.php?id=112153).

Jego rozmiar jest zbyt duży. Po zanalizowaniu wszystkich elementów modelu, okazało się, że 70% rozmiaru zajmują bardzo skomplikowane modele kopuł.

 

Problem w tym, że o ile potrafię zrobić samemu nowe kopuły na podłożu koła, to niestety kopuły na podłoży elipsy przekraczają moje zdolności.

 

Czy ktoś z szanownych forumowiczów potrafiłby w jakiś sposób wspomóc mnie radą lub pomocą w stworzeniu nowych kopuł o dużo mniejszej szczegółowości elementu?

Link to comment
Share on other sites

Rety, jakie to było proste?!

Ale cóż, jak człowiek i angielskiego nie kuma, to jest w pewnym sensie ułomny i rozgryzanie takiego programu to droga przez mękę.

Ale dzięki Twojej pomocy poznałem kolejną funkcję 3dsmaxa.

 

Naprawdę stokrotne dzięki.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy