PC_Maniac Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Jestem w trakcie kończenia koolejnej nakładki (tilesetu) do gry Neverwinter Nights (http://nwvault.ign.com/View.php?view=Hakpaks.Detail&id=7417) Niestety natrafiłem na pewien dość poważny problem z modelem, który próbuję do tego tilesetu dodać. Chodzi konkretnie o meczet (http://nwvault.ign.com/fms/Image.php?id=112153). Jego rozmiar jest zbyt duży. Po zanalizowaniu wszystkich elementów modelu, okazało się, że 70% rozmiaru zajmują bardzo skomplikowane modele kopuł. Problem w tym, że o ile potrafię zrobić samemu nowe kopuły na podłożu koła, to niestety kopuły na podłoży elipsy przekraczają moje zdolności. Czy ktoś z szanownych forumowiczów potrafiłby w jakiś sposób wspomóc mnie radą lub pomocą w stworzeniu nowych kopuł o dużo mniejszej szczegółowości elementu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC_Maniac Posted February 24, 2008 Author Share Posted February 24, 2008 Rety, jakie to było proste?! Ale cóż, jak człowiek i angielskiego nie kuma, to jest w pewnym sensie ułomny i rozgryzanie takiego programu to droga przez mękę. Ale dzięki Twojej pomocy poznałem kolejną funkcję 3dsmaxa. Naprawdę stokrotne dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts