Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jestem w trakcie kończenia koolejnej nakładki (tilesetu) do gry Neverwinter Nights

(http://nwvault.ign.com/View.php?view=Hakpaks.Detail&id=7417)

Niestety natrafiłem na pewien dość poważny problem z modelem, który próbuję do tego tilesetu dodać. Chodzi konkretnie o meczet (http://nwvault.ign.com/fms/Image.php?id=112153).

Jego rozmiar jest zbyt duży. Po zanalizowaniu wszystkich elementów modelu, okazało się, że 70% rozmiaru zajmują bardzo skomplikowane modele kopuł.

 

Problem w tym, że o ile potrafię zrobić samemu nowe kopuły na podłożu koła, to niestety kopuły na podłoży elipsy przekraczają moje zdolności.

 

Czy ktoś z szanownych forumowiczów potrafiłby w jakiś sposób wspomóc mnie radą lub pomocą w stworzeniu nowych kopuł o dużo mniejszej szczegółowości elementu?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 961
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

Rety, jakie to było proste?!

Ale cóż, jak człowiek i angielskiego nie kuma, to jest w pewnym sensie ułomny i rozgryzanie takiego programu to droga przez mękę.

Ale dzięki Twojej pomocy poznałem kolejną funkcję 3dsmaxa.

 

Naprawdę stokrotne dzięki.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.