rafallos Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Witam, samochody modeluje od niedawna, zrobiłem surową karoserię audi tt (wg. mnie niezle) ale, jest problem, bo nie wiem jak zrobić detale. Czyli przerwy w drzwiach (te między nadkolem a drzwiami, albo np. maską a nadkolem). Chyba wiadomo o co chodzi. I przy okazji jeszcze jak zrobić żeby światła i szyby pasowały do karoserii??? Z góry dzięki. XD
Tomala Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Chyba najlepiej jest robić każdą część karoserii jako oddzielny obiekt wtedy nie namęczysz się z krawędziami i będziesz miał większą swobodę w modelowaniu bo siatki nie będą się musiały zgadzać na przejściach między częściami. Jak masz wszystko w jednym kawałku to zaznacz krawędzie wzdłuż których mają być przerwy, użyj chamfera żeby je rozdwoić i zaznacz polygony między tymi dwiema krawędziami i wyextruduj je z wartością ujemną i zaznaczoną opcją local normal, możesz nawet usunąć polygony które będą zaznaczone po użyciu extrude. Teraz musisz jeszcze użyć znowu chamfera na krawędziach które powstały po pierwszym chamferze żeby je wyostrzyć.
Rekomendowane odpowiedzi