tob01 Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Witam. Robie sobie powoli oto taki garaż: Odpowiem moze juz na pytanie które się pojawi: 1. To nie jest warsztat tylko garaż z kanałem wiec nie jest za wąski. tu mi jakis dziwny cien na skrzynie padł A tu obrocila sie textura na scianie i tez sie ogolnie troche spaprało: comments plz
rosikowski Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 hehe ... :-) a może zrobisz z tego warsztat artysty ? jakąś glinianą rzeźbę wstaw, ściany brudne po farbie jakieś ramy, obraziki... ;-P
Maykel Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 chcialbym dostac taką dechą w łep :-) Z jednego drzewa to pewnie ze dwie takie by sie udalo wycisnac ;) ps. tam na dole powinien byc Diabel... taaaak... jak najbardziej... tam na dole powinien byc Diabel ;P
Fargate Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 Maykel: Ale żeś błysnął tym komentem XD A ten garaż dalej mi się wydaje za wąski. Tak jak by si proporcje nie pasowały. Próbuje sobie wyobrazić jak otwierały by się drzwi samochodu gdyby tam stał.
tob01 Napisano 25 Luty 2008 Autor Napisano 25 Luty 2008 otwierają sie maksymalnie na pierwszy 'ząbek'
piksar Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 ciasno, dechy za grube, co do wyposazenia szukaj pod haslem FACOM
tob01 Napisano 25 Luty 2008 Autor Napisano 25 Luty 2008 deski pójdą do poprawy. Zanim zobaczyłem wasze posty to włączyłem Render, bo dodałem jakies tam opony. piksar dzieki za info, już widze ze się przyda.
rosikowski Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 Maykel, dobry jesteś dobry, nie chciałbym ci sie narazić. Jeśli chodzi o garaż to dalej podtrzymuje zdanie że powinieneś zrobić z tego warsztat artysty ...:-)
tob01 Napisano 26 Luty 2008 Autor Napisano 26 Luty 2008 Nie, :P warsztat artysty z tego nie bedzie. Opony trochę za ciemno wiem. a tu ślady opon:
tob01 Napisano 27 Luty 2008 Autor Napisano 27 Luty 2008 maly upek Poprawiony bump 'podłogi' i dodane pare rzeczy na sciane
Maykel Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 dales chyba za duzy kontrast pomiedzy liniami bumpka na scianie - zbyt duza roznica miedzy bialym, a czarnym kolrem znaczy sie. Na dechy daj texture drewna i odpowiedni bump - no i wciaz sa za grube te co stojOM :/ Daj jakies lampki w tym portalu do Panny Andariel ;)
tob01 Napisano 27 Luty 2008 Autor Napisano 27 Luty 2008 dales chyba za duzy kontrast pomiedzy liniami bumpka na scianie - zbyt duza roznica miedzy bialym, a czarnym kolrem znaczy sie. Na dechy daj texture drewna i odpowiedni bump - no i wciaz sa za grube te co stojOM :/ Daj jakies lampki w tym portalu do Panny Andariel ;) ściany(cegly/pustaki) sa w 3d a nie bump :) Deski nie sa już za grube raczej. Na deskach są tekstury drewna. Najpierw robie góre, dołem zajmę sie później :)
Maykel Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 pustaki to moze i sOM w 3d, ale przy takiej zarowie to te.. no... ciemniaki za duze raczej.
Maykel Napisano 7 Marzec 2008 Napisano 7 Marzec 2008 Wajada ma taki :-) moim zdaniem, nie tyle bump masz za duzy, co za bardzo rozciagniety, powinienes go klonowac z mniejszych kawalkow.
Razi91 Napisano 8 Marzec 2008 Napisano 8 Marzec 2008 szafka za dużo czerwieni odbija, wygląda jakby świeciła. Oświetlenie trochę nienaturalne i pusto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się