Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Robie sobie powoli oto taki garaż:

 

Odpowiem moze juz na pytanie które się pojawi:

1. To nie jest warsztat tylko garaż z kanałem wiec nie jest za wąski.

 

tu mi jakis dziwny cien na skrzynie padł

garaz588.jpg

 

A tu obrocila sie textura na scianie i tez sie ogolnie troche spaprało:

 

garaz22278.jpg

 

comments plz

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe ... :-) a może zrobisz z tego warsztat artysty ? jakąś glinianą rzeźbę wstaw, ściany brudne po farbie jakieś ramy, obraziki... ;-P

Napisano

chcialbym dostac taką dechą w łep :-) Z jednego drzewa to pewnie ze dwie takie by sie udalo wycisnac ;)

ps. tam na dole powinien byc Diabel... taaaak... jak najbardziej... tam na dole powinien byc Diabel ;P

Napisano

Maykel: Ale żeś błysnął tym komentem XD

 

A ten garaż dalej mi się wydaje za wąski. Tak jak by si proporcje nie pasowały. Próbuje sobie wyobrazić jak otwierały by się drzwi samochodu gdyby tam stał.

Napisano
  • Autor

deski pójdą do poprawy.

Zanim zobaczyłem wasze posty to włączyłem Render, bo dodałem jakies tam opony.

piksar dzieki za info, już widze ze się przyda.

 

garaz666609.jpg

Napisano

Maykel, dobry jesteś dobry, nie chciałbym ci sie narazić. Jeśli chodzi o garaż to dalej podtrzymuje zdanie że powinieneś zrobić z tego warsztat artysty ...:-)

Napisano
  • Autor

Nie, :P warsztat artysty z tego nie bedzie.

garaz1180.jpg

Opony trochę za ciemno wiem.

 

a tu ślady opon:

garaz456.jpg

Napisano
  • Autor

maly upek

Poprawiony bump 'podłogi'

i dodane pare rzeczy na sciane

garaz569.jpg

Napisano

dales chyba za duzy kontrast pomiedzy liniami bumpka na scianie - zbyt duza roznica miedzy bialym, a czarnym kolrem znaczy sie. Na dechy daj texture drewna i odpowiedni bump - no i wciaz sa za grube te co stojOM :/ Daj jakies lampki w tym portalu do Panny Andariel ;)

Napisano
  • Autor
dales chyba za duzy kontrast pomiedzy liniami bumpka na scianie - zbyt duza roznica miedzy bialym, a czarnym kolrem znaczy sie. Na dechy daj texture drewna i odpowiedni bump - no i wciaz sa za grube te co stojOM :/ Daj jakies lampki w tym portalu do Panny Andariel ;)

ściany(cegly/pustaki) sa w 3d a nie bump :)

Deski nie sa już za grube raczej.

Na deskach są tekstury drewna.

Najpierw robie góre, dołem zajmę sie później :)

Napisano

pustaki to moze i sOM w 3d, ale przy takiej zarowie to te.. no... ciemniaki za duze raczej.

Napisano

Wajada ma taki :-)

moim zdaniem, nie tyle bump masz za duzy, co za bardzo rozciagniety, powinienes go klonowac z mniejszych kawalkow.

Napisano

szafka za dużo czerwieni odbija, wygląda jakby świeciła. Oświetlenie trochę nienaturalne i pusto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności