Gość lucy Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 Witam Mam problem z odbiciem światła specular w FR. Używam GI, Shadow mapy. Światło ma mocny multiplier 50 więc steruję ekspozycją przez logaritmic exposure control. Jak widać koło speculara pojawia się czarny syf. Ja można to wyeliminować?
Gość lucy Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 Już wiem, że taki problem występuję przez ten wysoki multiplier i exposure control. I tylko na materiałach final Renderowych! Na standardowych i raytace nie ma tego problemu! Czy ktoś wie jak zlikwidować ten problem bez rezygnowania z wysokiego multipliera, exposure control i materiałów Final Rendera??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się