Jump to content
Sign in to follow this  
lucy

Specular problem

Recommended Posts

Witam

Mam problem z odbiciem światła specular w FR. Używam GI, Shadow mapy. Światło ma mocny multiplier 50 więc steruję ekspozycją przez logaritmic exposure control. Jak widać koło speculara pojawia się czarny syf. Ja można to wyeliminować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już wiem, że taki problem występuję przez ten wysoki multiplier i exposure control. I tylko na materiałach final Renderowych! Na standardowych i raytace nie ma tego problemu!

Czy ktoś wie jak zlikwidować ten problem bez rezygnowania z wysokiego multipliera, exposure control i materiałów Final Rendera??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy