daniel1540 Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 co zrobic zeby byla jedna textura a nie "sasiadujaco" chce rozciagnac zeby byl jeden samochod a nie cale mnostwo ;/
zgred Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 naloz modyfikator uvw map na obiekt gdzie masz nalozona texture.
Hynol Napisano 26 Luty 2008 Napisano 26 Luty 2008 Tam gdzie masz size w ustawieniach bitmapy daj 1 i 1 zamiast 100 i 100 :)
daniel1540 Napisano 26 Luty 2008 Autor Napisano 26 Luty 2008 hmmm na miniaturce matreialu jest teraz ok ale jak chce wrzucic material na plane to mam siwy plane :P
Hynol Napisano 27 Luty 2008 Napisano 27 Luty 2008 Bo teraz wypadałoby dać modyfikator uvw na obiekt, kliknąć fit a potem jeszcze upewnić się czy w odpowiedniej osi masz zmapowane.
Gość User190 Napisano 1 Marzec 2008 Napisano 1 Marzec 2008 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=45541 - obejrzyj i będzie wiadomo ocb.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się