Gość spney Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 Dobry wieczor, glowie sie nad tym juz dobra chwile i nie moge sobie poradzic.. moze ktos zna proste rozwiazanie? W 3D Studio Max mam zwykla bryle GeoSphere - srednica np. 10 m i 6 segmentow. Czy istnieje jakis sposob zeby automatycznie sczytac wspolrzedne punktow przeciecia wszystkich linii i np. zapisac do pliku? Bede niezmiernie wdzieczny za podpowiedz. Pozdrawiam Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 Jestem na 90% pewien ze w ksiazeczce "3ds Max 6 Skuteczne Rozwiazania" byl skryp ktory zapisywal wspolzedne kazdego wiezcholka do pliku tekstowego. Niestety owa ksiazeczka lezy bardzo daleko odemnie w pudle na strychu i nie mam jak tego sprawdzic. Moze ktos ma ją pod reka i moze sprawdzic czy sie myle czy tez nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 26 Luty 2008 Share Napisano 26 Luty 2008 Jakiś czas temu kombinowałem trochę z Gmaxem, jest do niego skrypt zapisujący pozycje verteksów i polygonów do pliku, z którego potem tworzy się plik .obj. niestety teraz nie potrafię odszukać tego w guglu (skrypt xzzy_obj_tool.ms nie działa). Alternatywnie możesz eksportować kulkę właśnie do .obj, a współrzędne znajdziesz w pliku (zamień rozszerzenie z .obj na .txt). Współrzędne każdego verteksa zaczynają się od "v ". Problem w tym, że jest tam bałagan i dość niewygodnie się je tak czyta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi