Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Jak można uzyskać na animacji stopniowy efekt pojawiania się obiektu .

 

Od dołu do góry coś jak paląca się kartka papieru (tylko obiekt zostaje stworzony a nie unicestwiony )43754358975894379657976bi2.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 949
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrob bitmape taka jak chcesz zeby sie pojawiało(moze byc animacja avi.) Czarnobiałą, tam gdzie biała= widać. tam gdzie czarna=niewidać.

 

Dodaj do modelu UVM mapping zaznacz Planar.

 

W material editorze dodaj bitmape tą zrobioną, jako OPACITY map. Teraz włącz AUTO KEY MODE i teraz albo Zmien wartość Opacity Map(w 2 różnych key framach(aby było przejście)) Albo Animuj UVW Mapping-> Gizmo(jest to taki prostokącik ktory mozesz poruszac po wejsciu do modyfikatora UVW) w keyframach.

 

Można by się też pobawić w opacity map OUTPUT, tak że wartość RGB bitmapy przejrzystosci była by od -1 do 1. I animować właśnie rgb level.

 

Jak umiesz robić spalanie kartki papieru, To walnij to samo ale puść filmik od tyłu.

Napisano
  • Autor

Za bardzo to mnie nie urządza . Główny model to kilka obiektów + kilka tekstur . A najważniejsze że nie mam odpowiedniego avi .

Inny pomysł to zrobić pofałdowanego niewidzialnego ghirda .

Część obiektu poniżej niego widzialna część nad niewidzialne ,w miejscu kontaktu jakaś poświata czy inny efekt .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności