Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jak można uzyskać na animacji stopniowy efekt pojawiania się obiektu .

 

Od dołu do góry coś jak paląca się kartka papieru (tylko obiekt zostaje stworzony a nie unicestwiony )43754358975894379657976bi2.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrob bitmape taka jak chcesz zeby sie pojawiało(moze byc animacja avi.) Czarnobiałą, tam gdzie biała= widać. tam gdzie czarna=niewidać.

 

Dodaj do modelu UVM mapping zaznacz Planar.

 

W material editorze dodaj bitmape tą zrobioną, jako OPACITY map. Teraz włącz AUTO KEY MODE i teraz albo Zmien wartość Opacity Map(w 2 różnych key framach(aby było przejście)) Albo Animuj UVW Mapping-> Gizmo(jest to taki prostokącik ktory mozesz poruszac po wejsciu do modyfikatora UVW) w keyframach.

 

Można by się też pobawić w opacity map OUTPUT, tak że wartość RGB bitmapy przejrzystosci była by od -1 do 1. I animować właśnie rgb level.

 

Jak umiesz robić spalanie kartki papieru, To walnij to samo ale puść filmik od tyłu.

Napisano

Za bardzo to mnie nie urządza . Główny model to kilka obiektów + kilka tekstur . A najważniejsze że nie mam odpowiedniego avi .

Inny pomysł to zrobić pofałdowanego niewidzialnego ghirda .

Część obiektu poniżej niego widzialna część nad niewidzialne ,w miejscu kontaktu jakaś poświata czy inny efekt .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności