Napisano 28 Luty 200817 l Witam. Jak można uzyskać na animacji stopniowy efekt pojawiania się obiektu . Od dołu do góry coś jak paląca się kartka papieru (tylko obiekt zostaje stworzony a nie unicestwiony )
Napisano 28 Luty 200817 l Zrob bitmape taka jak chcesz zeby sie pojawiało(moze byc animacja avi.) Czarnobiałą, tam gdzie biała= widać. tam gdzie czarna=niewidać. Dodaj do modelu UVM mapping zaznacz Planar. W material editorze dodaj bitmape tą zrobioną, jako OPACITY map. Teraz włącz AUTO KEY MODE i teraz albo Zmien wartość Opacity Map(w 2 różnych key framach(aby było przejście)) Albo Animuj UVW Mapping-> Gizmo(jest to taki prostokącik ktory mozesz poruszac po wejsciu do modyfikatora UVW) w keyframach. Można by się też pobawić w opacity map OUTPUT, tak że wartość RGB bitmapy przejrzystosci była by od -1 do 1. I animować właśnie rgb level. Jak umiesz robić spalanie kartki papieru, To walnij to samo ale puść filmik od tyłu.
Napisano 28 Luty 200817 l Autor Za bardzo to mnie nie urządza . Główny model to kilka obiektów + kilka tekstur . A najważniejsze że nie mam odpowiedniego avi . Inny pomysł to zrobić pofałdowanego niewidzialnego ghirda . Część obiektu poniżej niego widzialna część nad niewidzialne ,w miejscu kontaktu jakaś poświata czy inny efekt .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto