Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Avete!

 

No to zaczynam kolejny projekt, powoli sie uczę ujarzmiać VRaya wiec tym razem coś dla relaksu, oglądalem po raz któryś już film "Session 9" (a propo gorąco polecam!!). Natchnął mnie on do stworzenia kawałka starego szpitala, pierwsze rendery skromnie, brak czasu a przerwy w pracy postanowiłem wykorzystać na zbieranie komentarzy :)

 

render01ft5.jpg

 

I oto poczatek, kilka chwil pracy. W nastepnej kolejności, chciałbym zając się ścianami. Myślałem o kafelkach, połamanych takich, gdzie nie gdzie chciałem zrobić dziure w ścianie i odkryć cegły pod tynkiem i kafelkami. Nie wiem jednak dokładnie jaką metodą... Licze tutaj na Waszą pomoc i pomysły! :) Potem myśle o poprawieniu noszy które narazie przeskadzają słoneczku ładnie padać na ściany i podłogę a następnie myśle postawić krzesło inwalidzkie w okolicach okna, śmieci i brud. Myśle ze jeśli chodzi o brud, to pierwsze skrzypce zagrają tekstury i displacy ale moze Wy rozjaśnicie moją wyobraźnie i coś tam więcej dzięki temu wymyślę.

 

Póki co pozdrawiam!!

 

P.S. Czy te guziczki koło wind, nie wyglądają idiotycznie? :|

Edytowane przez Godzil
  • Odpowiedzi 73
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widzę ze nie zaroiło się od komentarzy... znowu :) ja chyba jestem nudny :D No ale nic, robie UP. Nie miałem dużo czasu żeby przysiąść nad sceną ale zrobiłem jednak coś nowego ta ze wkładam:

 

render02ww8.jpg

 

Powiedzcie prosze coś więcej, dajcie jakieś rady :( Np. gdzie wózek wygląda lepiej, z przodu czy pod oknem? Bo chce zostawić tylko jeden a nie wiem gdzie ciekawiej...

Napisano

Zapowiada się super klimat !.

Co do pytania to ja bym zostawił wózek pod oknem, a na drzwiach windy żeby nie było pusto dał jakąś tabliczkę "closed" albo coś w tym stylu ;)

Napisano

oooo ktos narzeka na brak komentrzy heheh To proste, nie lubia Cie :D Pogodz sie z tym, ja sie pogodzilem ;) apropos wozek pod oknem ciekawy, ale ten z przodu tez fajny, moze zostaw dwa? ale skoro mam Ci pomoc, to sklaniam sie do rady Stacha.. eu Stacha :-) Pod oknem lepsiejszy.

ps. w windzie daj Alme >:)

Napisano

No to to ja rozumiem :d Już zabrałem się do pracy i...

 

render03ho6.jpg

 

Robertus - zgodzę się co do ciała, fakt banalne. Ale wózka nie chce tam wkładać aby wszystko nie było po prawej stronie. Dzięki za rade.

 

Eustach - No tak tez mi się wydawało że pod oknem bedzie lepiej i chyba faktycznie tak jest m.in. ze względu na w.w. powód. Klawo :) Zabarykadowałem też windę, te PASKI myśl ze będą czymś w rodzaju policyjnej taśmy ostrzegawczej czy roboczej biało czerwonej rozumisz... :) Nizej leży blacha na niej dam OUT OF ORDER. Też dzięki za rade

 

Maykel - wole scene bez osobową, bardziej tajemnicza jest według mnie :)

 

Radku - dałem po lewej i chyba nie jest źle nie ?;p

 

Powiedzcie mi jeszcze czy te nosze pod kamerą zaraz i jej nowa perspektywa, to dobry pomysł?

Dzięki za ruszenie tematu, aż się lepiej pracuje.

POZDRAWIAM!

Napisano

kurde gratuluje pomysłu na scene. Bede na pewno śledził ten temat.

Film też oglądałem i b. dobry jest.

Co do ostatniego update'u to te nosze na 1 planie jak dla mnie to nie pasują ale nie wiem co wstawić zamiast nich.

Powodzenia

Napisano

Git...fajnie to ciało na leżance wyglądało, postaw ją tak żeby winde blokowala, zabij deskami okno, moze fajnie wyglądac...ostatnie perspektywka słabsza, mniej emocji jak dla mie i ta wyglądająca leżanka psuje, rzuc jakies smieci na podloge zeby balagan zrobic i cos kontrowersyjnego...zabawka dziecięca dobrze działa, z oderwaną główką naprzykład...powodzenia...;]

Napisano

Takich kilka fotek znalazlem ( Stocznia GD ), jescie gdzies z browaru mialem ale znalezc niemoge...moze sie przyda...;]

 

2003237541187376811_rs.jpg

 

2003233752361316141_rs.jpg

 

2003250379300752631_rs.jpg

 

2003292099595981705_rs.jpg

Napisano

Kurde ale ja mam opozniony zaplon :) Zajrzyj do mnie na www do dzialu fotografia>miejsca opuszczone. Jest tam troche materialu z pewnego szpitala ... :D Mysle ze klimat ci bedzie odpowiadal hehe.

 

pzdr.!

Napisano

Super chłopaki dziękuje bardzo!! Jestem już na etapie przeglądania i wpadło mi do głowy już kilka pomyslów na bałagan. Co do zniszczonych ścian, odrapanej farby czy tynku, myśle ze sam displace nie załatwi sprawy, jakieś rady jak to ładniej zrobić??

Napisano

A co mi tam zrobie posta pod swoim - oto kolejny UP, powiedzcie mi co myślicie, zastosowałem kilka pomysłów z Waszych postów :)

 

render06uv3.jpg

 

Prosze powiedzcie mi jak zrobić takie super odpadające skrawki tynku i farby ze ścian? :) Bo niedługo czas będzie zacząć teksturowanie...

 

pozdrawiam!!

Napisano

na pewno grubsze deski na drzwiach windy. może przewrócona szafka po lekarstwach (taka metalowo-szklana) na pierwszym planie? i zmiana kadru by się przydała. kamera bardziej na okno, dłuższa ogniskowa i dalej kamerką. pokaż jakiś interesujący detal a nie wizkowo całość pomieszczenia.

 

tynk możesz po prostu wymodelować taki poskręcany i połączyć z mapą displace'a. warunek: ściana musi być porządnie zamapowana i oteksturowana.

 

Pozdrawiam

Napisano

delf77 - lampy oczywiście będą na razie jeszcze myśle jakie wstawić, czy zwykłe żarówkowe, czy świetlówki. Co do tej kroplówki to nie jestem przekonany ze względu na fakt ze nie chce w tym korytarzu zrobić magazynu rozumiesz, żeby cały sprzęt ze szpitala nie znajdowal sie wlasnie tam :p

 

tweety - to nie są deski na windzie :( To mają być taki plastry biało czerwona, ta taka taśma wiesz... Niżej wymodelowałem troszke zerwaną tasme moze z teksturą to będzie jakoś wyglądało... Jak zaleciłeś zmieniłem lekko kadr tak mi się podoba, jest lepiej ale wiekszych zmian... no nie wiem wyjdzie jeszcze w praniu. Co do tynku to nie ma bata, nie potrafie, nawet nie wiem jak zacząć :'(

 

render07lw1.jpg

 

Oto nowy render, co powiecie na wstawienie kolejnych noszy tam pod ścianą? na szafce pod kamerą ma leżeć jeszcze strzykawka i jakieś papiery dorobie, ogólnie brud. Narazie tylko pusty syropek... To, oraz szyby to pomysły z referek jaki mi podesłaliście za co pięknie dziękuję! :]

 

Pozdrawiam!!

Napisano

hmm wygląda ok, mam pytanie, to ma być szpital psychiatryczny czy zwykły. Ja bym poszedł w kierunku psychiatrycznego, bo są straszniejsze :D. Jak psychiatryczny to może dodaj drzwi z szybką na lewej ścianie, przez którą byłoby widać pokój wyłożony poduszkami :D albo jak nie chcesz drzwi to może jakieś łóżko z pasami. A jak ma być zwykły to wszystko jest ok :)

Napisano

a martwiles sie ze nikt Cie nie lubi...hehe...;]

taka inwentarke robiliscie...fajnie, ja po mieszkaniach biegalem;/

a co do rendera i lam to ja wyobrazam sobie takie zwykle podwojne swietlowki popekane i na jednym koncu poodrywane...no takie wiesz no...jka po trzesieniu ziemi...;]

Napisano

vinc -to lubisz mnie? :D Co do swietlówek to Cie czaje jasne, ale kurcze nie wiem jak wyglądaja, siedze już którąś godzine na google ale chyba poprostu nie wiem jak szukać, ech ciapa ze mnie.

 

defl - wielkie dzięki za fatygę!

 

Eustach - obiecuje że następny będzie bardzo straszny i psychiatryczny i będzie krew i wszystko, tym razem jednak zostawie taki powiedzmy zwykły :)

 

Dzięki za komenty! Niżej kolejny lekki upek, narazie bez lamp bo... jak wyżej :(

 

render08wi0.jpg

 

P.S. Render bez aa, sampli oczywiscie celowo co by sie szybciej skonczył :)

Pozdrawiam!

 

P.S II. Zapomniałbym! Jak zrobić światło volumetryczne z VRayem? Bo coś nie działa jak próbuje :(

Napisano

przejrzalem pracke od poczatku do konca i klimat byl super...az do tego upa :/ wczesniej wygladalo to jak opuszczony szpital -nic tylko dodac tezturki ,dobre swiatlo i heja ;)... teraz mojm zdaniem zaczyna przypominac remont - ciasno jakos sie robi :/

 

pozdrawiam

Napisano

Kurde prawda?! To miało być moje kolejne pytanie, czy ja sie czasem nie pogubiłem... te rury tam dałem, przewrócone nosze mi sie podobają ale rury... i ciasnota kurcze... nie wiem, poczekam na komenty reszty. Dzięki za zwrócenie uwagi

Napisano

Pograj w HALF LIFE'A 2 , tam jest 1 dluzszy watek z opuszczonym szpitalem .

tutaj zaczyna byc za duzo rzeczy ale jeszcze jest znosnie , juz nic nie dodawaj - zamien butelke na formaline w sloiku z czyms .. dodaj lampy na suficie i zabieraj sie za tekturowanie ( dodaj pare pajeczyn )

mi sie podoba to okno , moze tak jeszcze jedno po lewej ?

Napisano

Faktycznie ciasno troche, malo, ale wymownie, powinno byc, ja bede sie upieral nad jakas poniszczona lalka, w czerwonej sukience np (dla kontrastu)...butelka nie pasuja, a o lampach powiedz co potrzeba to zalatwie jakies fotki, bo chyba takie lampy w garazu mam, pozdro...;]

Napisano

Chłopaki OK będzie słoik :D

Delf - nie mam niestety czasu na gry, co do bałaganu to troszke uprzątne, na pewno schowam rury.

vinc - kurcze stary, jak bedziesz miał czas i ochote to ja bardzo bym chciał takie foty lampecek :) Będe wdzięczny.

 

Niedługo kolejny UP...

Pozdrawiam

Napisano

Vinc - dzięki ale te już widziałem, są jakby takie... ubogie, trochę też za nowoczesne. jeszcze poszukam.

 

Zacząłem powoli teksturować, ale nie podobają mi się te ściany, są jakiś mało mroczne. Mur mi jakoś nie siedzi też... nie wiem...

 

render10bc4.jpg

Napisano

Malo mroczne to jest swiatlo :) czuje sie jak w szpitalu podczas upalnego sierpniowego popoludnia hehe. sztuczne swiatlo da klimacik, swietlowki itp. rzeczy a teraz wali z okna bardzo przyjemne letnie sloneczko.

Napisano

Wiesz nie miałem na celu zrobienia szpitala rodem z Silent Hill. Nie chce robić tego w nocy ani nic z tych rzeczy. jeszcze to wszystko przemyślę, dzięki za radę.

 

Pozdrawiam

Napisano

Hmmm, moze kwestia jest tez w tym ze na polowie sceny niema jeszcze materialow. Zrob reszte scian, podloge i sufit. Wtedy mozna bedzie okreslic jak aktualne swiatlo dziala na scene. Napewno duzo sie zmieni kiedy znikna jednokolorowe powierzchnie.

Napisano

bede szukał...wciaz mi sie ta butelka nie podoba i sloik...nie na pierwszym planie, przyciaga za bardzo uwage...ja bym ta jakas laleczke polozyl...hyhy...moze zrob sufit kolebkowy, takim starym by zajechalo wtedy...i te paski na windzie to nie tak ladnie przyklejone tylko stare pozrywane, nachadzace zwisajace na siebie...;]

Napisano

Witam, kolejny up. Praca raczej nie wrze, mało czasu i skill'a :) Na razie porobiłem teksturke ściany z tej jestem już chyba zadowolony. Musze tylko zmniejszyć bumpa jeszcze troszke.

 

VINC - butelke moze wywalę faktycznie, i moze będzie lallka... MOŻE :) Ale słoik zostawie, myśle jednak ze nie bedzie sie tak wyróżniał bo będzie brudny i taki bardziej szarawy.

 

render12aa5.jpg

Napisano

ladnie ladnie. podoba mi sie. ale nie wiem czy to wina ustawien kamery albo sciana z winda jest zagieta. ty gdzie oparta jest plyta chodnikowa (?) .

Napisano

Robertus - dzięki :)

heaven - tak to ustawienia kamery, DISTURBTION, nie podoba się? Ja tak lubie zagięcie. I nie rozumiem z tą płytą chodnikową, o co chosi?

 

takie mały zmiany dodaje odrazu:

 

render13yh0.jpg

Gość pabllo
Napisano

jak dla mnie to qrcze ten miś jakoś nie...no nie pasuje mi.

Gość ane3ka
Napisano

Misiek jak piernik :) Idzie to w dobrym kierunku. Pzdr. Godzik

Napisano

misio jest b.fajny :)

 

Godzil, kolo tych desek w paski masz na dole po prawo takie cos kwadratowe :P skojarzylo mi sie z plyta chodnikowa :P niezabardzo mi sie podoba ten efekt :P he. tak jakby kawalek sciany odchodzilo :P sztucznie wygladaja te deski. pozatym jest fajnie.

Napisano

TO NIE DESKI!! ;( To sa taśmy przyklejone, no przeciez jedna tam zwisa ;( Chyba to muszę poprawić :(

 

Heaven Ta Twoja deska to bedzie napis "OUT OF ORDER" blaszany, wtedy mam nadzieje zacznie to wygladac lepiej dla Ciebie.

 

I misio mi sie wogole nie podoba :| Albo go jakos poprawie albo sie go pozbede :(

 

Dzieki wszystkim za komenty, nizej wrzucam maly, lekki tylko UPek bo mam malo czasu, nastepny mam nadzieje juz niedlugo. Pozdrawiam!!

 

render14ax2.jpg

Napisano

Dzien dobry! :) Po sporej przerwie wróciłem do projektu, mam zamiar go dokończyć. A oto UP:

 

render15ge4.jpg

 

Powiedzcie prosze co myslicie o teksturach do tej pory, co do modeli mam osobiście zastrzeżenia do tych taśm na windzie... Cos mi dalej nie pasują, jak je poprawić?!

 

I powiedzcie prosze, jak zrobić swiatło vol. pod VRay? Pisalem o to wczesniej ale nikt nie odpisał, uwazam ze przydaloby sie tu...

 

Pozdrawiam!

Napisano

strasznie nabrudziłeś tutaj... szkoda bo myślałem, że będzie bardziej realistycznie a nie falloutowo. ale skoro się tego trzymasz to wrzucam szybki koncept co by tutaj jeszcze dodać.

 

df32f316e8ba0035med.jpg

 

zaciek nad windą musi być kontynuowany na suficie

pomiędzy lampami warto dodać korytko po kablu i sam zwisający smętnie kabel

winda to zardzewiała blaha, więc tutaj musisz dodać sporo zacieków i chyba pokusić się o większe zniszczenia na meshu

rogi pomieszczenia nie powinny być takie proste. ten budynek regularnie jest opuszczony co za tym idzie lekkie wyszczerbienie nikomu nie zaszkodzi.

graffiti na ścianach - zawsze jest w takich miejscach

stary klimatyzator na dalszej ścianie bo masz ciągle za mało konkretnego sprzętu czyli coś więcej niż tylko boxy i plane'y

 

szafka na pierwszym ścianie to obiekt pierwszoplanowy - nie możesz go olać. zrób bardzo dokładną teksturkę zardzewiałego metalu + displace na rdzę.

 

to na razie tyle. i wywal tego miśka. on naprawdę tutaj nie pasuje.

 

a vol mozesz policzyć oddzielnie w scanlinie i zmiksować w PS. będzie szybciej ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

Matrixus17 - Prześcieradło nie jest jeszcze oteksturowane :P

 

Tweety - dzieki za zainteresowanie, świetny koncept naprawde, wezme to pod uwage ale jest problem. Ja wogóle nie znam sie na UVW, przeglądam tutoriale i nic, nie czaje i tyle :( Wszystko robie na czuja temu zacieki są nie równo, temu sa błędy na szafce na 1 planie. Co do realizmu to BARDZO CHCIAŁBYM aby takie wlasnie było ale nie wime jak toz robić, pomozesz, pokierujesz? Przydałaby mi sie w końcu czyjaś poważna pomoc bo nie daje sobie rady z wieloma rzeczami a jestem za tępy na tutki :(

Dzieki za każda pomoc!

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności