L_Devil Napisano 1 Marzec 2008 Napisano 1 Marzec 2008 Witam: Mam następujący problem: mam dość skomplikowany mesh, który chciałbym podzielić na cztery mniejsze wg dokładnych linii cięć. Cięcia per-polygon nie wchodzą w grę, bo to trwa za długo. Linie cięcia wyznaczają cztery plane'y (płaszczyzny). Jak to najlepiej zrobić w 3ds? Pokaże może tak: Mesh: +---------+ | | | | +---------+ Mesh + Plane: | +---|-----+ | | | | | | +---|-----+ | Rezultat: +---+ +-----+ | | | | | | | | +---+ +-----+
patry Napisano 1 Marzec 2008 Napisano 1 Marzec 2008 Slice plane w opcjach editable poly :) Mam nadzieję, że o to chodziło :) 1
L_Devil Napisano 1 Marzec 2008 Autor Napisano 1 Marzec 2008 Bóg zapłać, patry. Dokładnie o to chodziło! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się