Skocz do zawartości

Dzielenie mesha na mniejsze wg. płaszczyzny


L_Devil

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:

 

Mam następujący problem: mam dość skomplikowany mesh, który chciałbym podzielić na cztery mniejsze wg dokładnych linii cięć. Cięcia per-polygon nie wchodzą w grę, bo to trwa za długo. Linie cięcia wyznaczają cztery plane'y (płaszczyzny). Jak to najlepiej zrobić w 3ds?

Pokaże może tak:

Mesh:
+---------+
|         |
|         |
+---------+

Mesh + Plane:
   |
+---|-----+
|   |     |
|   |     |
+---|-----+
   |

Rezultat:
+---+   +-----+
|   |   |     |
|   |   |     |
+---+   +-----+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności