L_Devil Napisano 1 Marzec 2008 Share Napisano 1 Marzec 2008 Witam: Mam następujący problem: mam dość skomplikowany mesh, który chciałbym podzielić na cztery mniejsze wg dokładnych linii cięć. Cięcia per-polygon nie wchodzą w grę, bo to trwa za długo. Linie cięcia wyznaczają cztery plane'y (płaszczyzny). Jak to najlepiej zrobić w 3ds? Pokaże może tak: Mesh: +---------+ | | | | +---------+ Mesh + Plane: | +---|-----+ | | | | | | +---|-----+ | Rezultat: +---+ +-----+ | | | | | | | | +---+ +-----+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 1 Marzec 2008 Share Napisano 1 Marzec 2008 Slice plane w opcjach editable poly :) Mam nadzieję, że o to chodziło :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
L_Devil Napisano 1 Marzec 2008 Autor Share Napisano 1 Marzec 2008 Bóg zapłać, patry. Dokładnie o to chodziło! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się