Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam:

 

Mam następujący problem: mam dość skomplikowany mesh, który chciałbym podzielić na cztery mniejsze wg dokładnych linii cięć. Cięcia per-polygon nie wchodzą w grę, bo to trwa za długo. Linie cięcia wyznaczają cztery plane'y (płaszczyzny). Jak to najlepiej zrobić w 3ds?

Pokaże może tak:

Mesh:
+---------+
|         |
|         |
+---------+

Mesh + Plane:
   |
+---|-----+
|   |     |
|   |     |
+---|-----+
   |

Rezultat:
+---+   +-----+
|   |   |     |
|   |   |     |
+---+   +-----+

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Slice plane w opcjach editable poly :) Mam nadzieję, że o to chodziło :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności