Gość ukiem Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 Jestem na tym forum nowy, więc przede wszystkim witam serdecznie. Chciałbym prosić o komentarze do sceny, którą zacząłem wczoraj. W załączeniu testowy render. Scena renderowana w Vrayu, oświetlenie - na razie IESy + jeden vraylight. Tekstury użyte do posadzki i ścian to wycinane fragmenty tekstury kamienia i obracane tak, aby się nie powtarzały. Poza tym standrdowe materiały vraymtl - chrom, porcelana, lustro. Po próbnym renderze widzę, że nie pasują mi odbicia na kamieniu i surowa ściana za meblem. Jak je hm... "ruszyć", aby były bardziej realistyczne? Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane. Pozdrawiam!
Bielo^ Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 Te ręczniki wyglądają jak siateczka z mikrofibry :D. To drewno takie jakieś delikatnie dzikie. Na twoim miejscu, zwiększyłbym odbijalność światła na tym drewnie (żeby troszke się odbijało, tj. było bardziej jasne) a u reszty delikatnie zmniejszył. Poza tym, podoba mi się ;) . Rozumiem że to dopiero testy, więc miło. Niestety, nie mam czasu wytłumaczyć ci jak ustawić materiały aby było realistyczniej, przykro mi. PS. My też Cię witamy :) .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się